صادرکننده توت خشک سفید طرقبه کیلویی اعلا

صادر کننده توت خشک سفید طرقبه کیلویی اعلا، اگر بخواهیم به یکی از خشکبار ارزشمندی که در سراسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار است اشاره کنیم، مسلماً از توت خشک نام خواهیم برد. این محصول دارای طعمی شیرین و بسیار دلنشین است و ارزش های غذایی فراوانی در ساختار خود دارد. مجموعه بازرگانی فدک یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده و صادر کننده توت خشک اعلا در ایران می باشد و انواع و اقسام نمونه های این محصول را با درجه کیفی متفاوت و قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی توزیع می کند .

در ویدیوی زیر می توانید اماده سازی یکی از سفارش های مشتریان محترم مجموعه فدک را مشاهده کنید 

قیمت توت خشک سفید مشهدی |بهمن ماه 1401 | گروه فدک

 

مشخصات توت خشک سفید طرقبه باکیفیت:

یکی از مهم ترین نکاتی که برای بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصول وجود دارد این است که بتوانند نوع با کیفیت و مرغوب آن را تشخیص داده و یک خرید عالی انجام دهد.

توت خشک سفید طرقبه  منبع پروتئین، کربوهیدرات و چربی و همچنین فیبر می باشد و می تواند در مدیریت چربی بدن عملکرد بسیار خوب و قابل توجهی داشته باشد.

مشخصات توت خشک سفید طرقبه باکیفیت:

برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این موضوع، به برخی از مهمترین مشخصات توت خشک باکیفیت اشاره می کنیم:

  • یک توت خشک مرغوب و درجه یک با استفاده از توت های رسیده و تازه تولید شده است و زمانی که شما یک عدد از آن را میل کنید، متوجه بافت ترد و نرم آن خواهید شد و به خوبی تازگی آن را احساس خواهید نمود.
  • رنگ توت تازه و با کیفیت سفید و روشن است و در میان بافت آن هیچ اثری از لکه و تیرگی وجود ندارد.
  • اگر با دقت به بسته بندی توت خشک دقت کنید متوجه خواهید شد که تمامی دانه های آن بسیار درشت و اعلا هستند و درون ساختار آن هیچ اثری از دانه هایی که به دو نیم تبدیل شده و یا خرد شده اند وجود ندارد.
  • در شکل ظاهری توت خشک مرغوب هیچ گونه اثری از حشرات و کرم های ریز مشاهده نمی شود و شما می توانید با خیال راحت آن را میل کنید.
  • توت خشک تازه به هیچ عنوان سفت نیست و می توان به راحتی آن را به همراه چای یا به تنهایی میل نمود و از تمامی ویتامین ها و املاحی که درون آن وجود دارد استفاده نمود.

توت خشک تازه چه طبعی دارد؟

توت خشک سفید طرقبه یکی از خوراکی های مفید و بی نظیری است که در ساختار آن مقادیر فراوانی از فیبر، انواع املاح معدنی، ویتامین ها و همچنین آنتی اکسیدان ها وجود دارد و به همین سبب مصرف آن فواید زیادی برای سلامتی داشته و از طریق آن می توان بسیاری از نیازهای جسم به مواد مغذی را برآورده نمود.

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای برخی از افراد به وجود آید این است که طبع توت خشک چیست؟ در پاسخ به این سوال باید دیدگاه طب سنتی نسبت به توت را بررسی کنیم؛ معمولاً علما و حکیمان طب سنتی اعتقاد دارند که توت دارای طبع گرم و تر می باشد و مصرف آن برای تمامی بدن ها کاملاً مناسب است. به طور کلی تمام مواد غذایی که برای جسم انسان مفید و مناسب هستند و نقش بسیار مهمی در سلامتی بدن ایفا می کنند از طبیعتی گرم و تر برخوردار می باشند و از جمله آنها می توان به توت خشک، انجیر، نان و گوشت اشاره نمود.

صادرات توت خشک رسمی با کیفیت عالی و حجم زیاد به بازارهای مناطق همجوار ایران روند بسیار خوب و قابل توجهی داشته و سالیانه ارز بسیار خوبی وارد کشور می شود.

توت خشک تازه چه طبعی دارد؟

تر بودن طبع توت موجب می شود که رطوبت بسیار خوبی به بدن و به خصوص مغز انسان منتقل شود و چون مغز ما انسان ها برای بهبود عملکرد خویش به میزان مناسبی از رطوبت نیاز دارد، بنابراین می توان توسط توت این نیاز را برطرف کرد و به این صورت موجب بهبود کارایی آن شد.

همچنین اگر شما در طول روز در اثر مصرف غذاهای سرد با مشکلات متعدد در جسم خود مواجه می شوید، می توانید با مصرف توت دوباره تعادل را در بدن خود برقرار نمایید.

خرید عمده توت خشک سفید طرقبه کیلویی اعلا:

مجموعه بازرگانی فدک اقدام به ارائه بهترین و مرغوبترین توت خشک سفید طرقبه مشهد به سراسر نقاط ایران و خارج از کشور می نماید ، مجموعه ما با فراهم اوردن امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی به صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان کمک شایانی کرده است . 

شما میتوانید برای خرید بدون واسطه، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت بازار با کارشناسان ما از طریق این لینک در ارتباط باشید.

برای تولید این توت ها از نمونه های کاملاً سالم توت استفاده شده است و در فرایند تولید آنها تمامی استانداردهای لازم به کار رفته است، بنابراین شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آن نموده و از خواص ارزشمندی که درون آن وجود دارد نهایت بهره را ببرید.

خرید عمده توت خشک سفید طرقبه کیلویی اعلا:

شرکت بازرگانی ما سالهاست به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروشنده توت خشک کیلویی اعلا به فعالیت مشغول می باشد و ما در این مجموعه تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا با ارائه نمونه های درجه یک و مرغوب این محصولات رضایت خاطر مشتریان خویش را به دست آوریم و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق بوده ایم. اگر شما نیز قصد خرید توت خشک به صورت عمده و یا جزئی را دارید، می توانید با مجموعه اینترنتی ما همراه بوده و پس از کسب اطلاعات کامل تر، سفارش خود را ارائه داده و بهترین آن را در مدت زمانی کوتاه دریافت نمایید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *