عرضه عمده انواع توت خشک مشهد در بازار

عرضه عمده انواع توت خشک مشهد در بازار


عرضه عمده انواع توت خشک مشهد در بازار، توت خشک را می‌توان یک نوع آجیل و خشکبار دانست که دارای موادمغذی و معدنی سرشاری از کلسیم یا.. باشد. توت خشک مشهد اعلا عطر و بوی دلپذیر دارد و مزه شیرین طبیعی دارد. میزان پروتئین و آهن در توت خشک بسیار بالاست و همچنین منبع بی نیازی از آنتی اکسیدان ها، فیبر، کلسیم و ویتامین C است. توت قندی سفید خشک شده مشهد یک منبع عالی برای تامین ویتامین ها وبرای کسانی که دیابت دارند با خفظ اعتدال در مصرف عالی می باشد .

در ویدئوی زیر می توانید نمونه بار توت سفید خشک شده مشهد و طرقبه را مشاهده کنید و سپس از طریق قسمت تماس با ما در سایت فدک با کارشناسان ما در مجموعه در ارتباط باشید.

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی |اسفند ماه 1401 | گروه فدک

توضیحاتی درباره توت خشک سفید مشهد:

توت پس از خشک شدن ترد می شود و مزه خوبی می گیرد توت خشک شده مزه ای شبیه مزه انجیرخشک با طعم شیرین ملایم می دهد و در عین حال که خواصش حفظ می شود ماندگاری بالایی نیز دارد وزود کپک نمی زند.

توت خشک قندی و سفید برای ما از بهترین انواع توت سفید تازه مشهد تهیه شده است ، توت خشک یک میان وعده سالم پر از مواد مغذی می باشد که می توان با چای و دمنوش، میان وعده ، محیط کار و مدرسه استفاده کرد.

عرضه عمده انواع توت خشک مشهد در بازار
عرضه عمده انواع توت خشک مشهد در بازار

توت سفید یا توت معمولی یکی از انواع توت می باشد که در دنیا وجود دارند.

از خواص توت خشک می توان به:

کاهش فشار خون، ضد سرطان، سلامت کلیه و کبد، جبران کم خونی و فقر آهن، درمان روماتیسم، بهبود سرفه و آسم، بهبود نفس تنگی، تمیز کردن خون، کم کردن غلظت خون، درمان آلرژی وحساسیت، کاهش وزن، پیشگیری از دیابت، کاهش قند خون، زود هضم کردن غذا، برطرف کردن یبوست، برطرف کردن موی سفید، عمر طولانی،ضد سرطانی و… اشاره کرد.

مصرف توت خشک سفید علاوه بر رمان این بیماری ها نیز بدلیل ویتامین سی و کا بالا در زود خوب شدن سرما خوردگی وانفولانزا کمک بسیاری می کند.همچنین به علت آهن بالای درون توت آهن و زینک خون نیز بالا می آید و برای فقر آهن و زینک خوراکی خوبی به شمار می رود.

عرضه عمده انواع توت خشک سفید مشهد اعلا:

اگر به دنبال توت سفید قیمت مناسب و توت خشک باکیفیت صادراتی هستید ، ما میتوانیم توت سفید خشک مشهد و طرقبه را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به شما ارائه دهیم و همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

مجموعه بازرگانی فدک یکی ار برترین فروشندگان توت خشک در کشور می باشد که محصول خود را به صورت عمده به فروش می رسانند و محصول خود را از طریق فروشگاه های مجازی نیز به مردم معرفی کرده و برای مشتری ارسال می نمایند. مشهد یکی از مراکز تولید توت است که به علت قیمت مناسب و فروش بی واسطه و مستقیم برای صادرات نیز مناسب است.

 

 

لینک های مفید برای شما :

توت خشک لوکس مشهد | عمده + قیمت

قیمت عمده توت خشک مرغوب

فدک | فروشنده عمده توت خشک سفید اعلا مشهد

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *