عرضه عمده توت سیاه خشک شده

عرضه عمده توت سیاه خشک شده


عرضه عمده توت سیاه خشک شده ، مجموعه فدک توت سیاه خشک شده که محصولی کاملاً بهداشتی و ارگانیک میباشد را با مناسبترین قیمت به صورت عمده به فروش می‌ رساند.

توت سیاه خشک شده به دلیل ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی که دارد توانسته محبوبیت خاصی را در میان تمامی میوه خشک ها به خود اختصاص دهد.

این محصول دارای طعم و مزه بسیار لذیذی بوده و شما می توانید در رژیم غذایی خود از آن استفاده کنید.

مجموعه بازرگانی فدک برای اطمینان خاطر همکاران و خریداران محترم ویدئوهایی از بارگیری سفارشات تهیه کرده است که میتوانید با کلیک بر روی ویدیوی زیر آن را مشاهده کنید.

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

بهترین زمان مصرف توت خشک در روز:

بهترین زمان مصرف توت خشک در روز در زمان ناشتا می باشد، اگر شما بتوانید در وعده صبحانه خود از توت خشک استفاده کنید می‌توانید میزان زیادی انرژی و کالری دریافت کنید و تمامی فعالیت های روزانه خود را به راحتی انجام دهید بدون آنکه احساس خستگی و یا ضعف شدید داشته باشید.

این محصول سرشار از ویتامین C بوده و تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامتی بدن دارد.

عرضه عمده توت سیاه خشک
عرضه عمده توت سیاه خشک

همچنین اگر شما دارای رژیم لاغری هستید و قصد کاهش وزن خود را دارید بهتر است از مصرف توت خشک قبل از خواب خودداری کنید چرا که میزان کالری موجود در توت خشک بسیار زیاد بوده و استفاده از این محصول قبل از خواب سبب افزایش وزن شما خواهد شد بنابراین بهتر است شما از مصرف این محصول در این زمان خودداری کنید.

همچنین اگر شما در طول روز احساس ضعف و یا خستگی دارید می‌توانید از مقداری توت خشک به جای تنقلات غیر بهداشتی استفاده کنید.

این محصول می‌تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شما شود و شما از مبتلا شدن به بیماری های خطرناک و حتی سرماخوردگی و آنفولانزا نیز جلوگیری خواهید کرد.

خرید مرغوب ترین توت خشک سفید با قیمت مناسب:

برای خرید مرغوب ترین توت خشک سفید ارزان شما می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین به مجموعه فروش گروه بازرگانی فدک که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد مراجعه نمایید و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت کالای را که مد نظر دارید خریداری و از آن نیز استفاده کنید.

این وب سایت با عرضه بهترین نوع محصول توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند و میزان فروش محصولات خود را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

مرکز ما از برترین و معتبرترین مراکز در حوزه فروش و صادرات انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید مشهدی اصل می باشد و این محصول را با قیمت های بسیار مناسب و از نوع کاملا مرغوب در بازار های سراسر جهان عرضه می نماید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *