عرضه مستقیم توت سفید خشک

توت از میوه های بسیار خوشمزه و پرخاصیت می باشد که در انواع گوناگون مثل شاه توت، توت سفید، توت سیاه، بلوبری، توت قرمز و غیره به حالت های مختلف مانند توت معمولی، چیپس یا توت خشک و شیره توت وجود دارد.

از بین گونه های مختلف توت، توت سفید خشک از خواص درمانی بسیار ویژه ای برخوردار است و دارای انواع ویتامین ها از جمله آهن، کلسیم، ویتامین ث، ویتامینD و غیره می باشد که در ادامه به خواص درمانی این ویتامین ها می پردازیم.

عرضه مستقیم توت سفید خشک

 طبع توت سفید خشک چیست؟

 طبع توت سفید خشک چیست؟طبع توت سفید خشک گرم و تر هست، لذا برای افراد با مزاج سرد و خشک بسیار مفید می باشد. البته استفاده از آن به افراد با مزاج های سرد و تر و مزاج گرم و تر نیز موثر است؛ اما توصیه می شود افراد دارای مزاج تر و گرم در مصرف این میوه خوشمزه زیاده روی نکنند و در صورت امکان همراه با شربت سکنجبین میل نمایند تا اثرات منفی آن را کاهش دهند.

این میوه به صورت خشک و ساده، شربت و شیره قابل مصرف هست و یکی از بهترین میان وعده ها محسوب می شود. به دلیل طبع گرم آن در درمان بیماری ها از جمله بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا، کم خونی، بیماری های کلیوی و غیره بسیار تاثیرگذار است.

از خواص بی نظیر توت خشک می توان برای سلامتی پوست و مو اشاره کرد. افرادی که دارای پوست یا موی خشک هستند می توانند علاوه بر خوراکی از کرم های حاوی توت نیز به عنوان مرطوب کننده، ماسک مو و صورت و…‌ استفاده کنند‌.

محل خرید توت سفید خشک

محل خرید توت سفید خشکتوت سفید خشک از محصولات منحصر به فرد کشور ایران می باشد و فقط در کشور ما قابل تولید است. این میوه مفید و خوش طعم در همه نقاط کشور به فرآوانی تولید می شود و به شکلهای بسته بندی شده و کیلویی در تمامی بازارها یافت می شود. استان های اصفهان، یزد و مشهد به دلیل دارا بودن باغهای انبوه توت از مهمترین استان های کشور محسوب می شوند که این محصول را با کیفیت عالی و در انواع گوناگون تولید می کنند و به تمامی کشورهای جهان به صورت عمده صادر می نمایند.

قیمت این میوه با توجه به گونه های مختلف آن متفاوت می باشد چون در درجات متنوع و با کیفیت های متفاوت طبقه بندی می شود که مشخصا درجات اولیه و مرغوب آن قیمت بالاتری خواهند داشت‌.

برای خرید توت خشک، شما می توانید در هر یک از شهرها به بازارها و فروشگاه های خشکبار مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با درجات دلخواه و قیمت مناسب تهیه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *