فروشنده توت خشک طرقبه

توت خشک طرقبه به خاطر کیفیت بالا، یکی از بهترین محصولات خشکبار ایران محسوب میشود که طرفداران زیادی در بازار داخل و خارج از کشور رو به خود اختصاص داده است . تاجران زیادی هستن که بصورت مداوم و در حجم های بالا توت خشک این منطقه را برای مشتریان صادراتی خود خرید میکنند . توت خشک طرقبه که در واقع همان توت خشک سفید می باشد در کیفیت و مرغوبیت بالایی به صورت انبوه تولید می‌شود.

فروشنده توت خشک طرقبه

مشخصات توت خشک طرقبه

مشخصات توت خشک طرقبهتوت خشک طرقبه همان طور که گفته شد یکی از بهترین محصولات صادراتی خشکبار ایران محسوب میشود و دلیل این مرغوبیت به خاطر آب و هوای عالی و زمین حاصلخیز این منطقه میباشد . محصول توت خشک در خیلی از شهرهای ایران بطور مثال : شهر قم ، بیرجند ، اصفهان ،کرمانشاه، یزد … تولید میشود ولی از لحاظ ظاهر و طعم و مزه خیلی باهم تفاوت دارند . توت خشک طرقبه از لحاظ کیفیت و قیمت انواع مختلفی دارد که این باعث میشود همه مشتریان توان خرید این محصول رو داشته باشند .

درجه بندی توت خشک طرقبه در بازارخشکبار به شکل زیر میباشد :

*توت خشک لوکس

*توت خشک ممتاز

*توت خشک درجه یک

*توت خشک درجه دو

*توت خشک درجه سه

*توت خشک مخصوص شیره

اگه قصد خرید توت خشک مرغوب طرقبه مشهد را دارید در اینجا برخی از مشخصه های آن را بیان میکنیم که به شما کمک میکند تا یک خرید رضایت بخشی رو داشته باشید :

  • توت خشک هر نوعی که باشد باید ظاهری سالم و طبیعی داشته باشد و درون توت له شده نباشد.
  • این میوه خشک شده هر چه قدر که رنگ روشن تری داشته باشد از کیفیت و مرغوبیت بالا تری برخوردار است.
  • توت خشک مرغوب باید عاری از هر گونه آلودگی و گرد و خاک باشد چون اگر با وجود گرد و خاک خشک شده باشد هم طعم آن عوض می شود و رنگ آن کدر است.
  • توت خشک باید کاملا خشک خشک و به دور از هر گونه رطوبت و نم وکرم زدگی باشد.
  • همیشه سعی داشته باشید که هنگام خرید توت خشک آن را بجوید و مزه کنید چون نوع مرغوب آن شیرینی قابل توجهی دارد و نوع بی کیفیت آن مزه شیرینی ندارد.
  • و نکته آخر این که توت خشک طرقبه را از جاهای معتبر تهیه کنید تا بار تازه و با کیفیتی رو برای شما آماده و ارسال کنند .

مرکز توزیع توت خشک طرقبه

مرکز توزیع توت خشک طرقبهیکی از مزیتهای اصلی توت خشک رسمی طرقبه تولید انبوه این محصول میباشد که فروش آن توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان به روش های مختلف حضوری و اینترنتی در حال انجام میباشد . مجموعه خشکبار فدک یکی از مراکز تولید و توزیع توت خشک طرقبه میباشد شما میتوانید در همه ایام سال این محصول رو با کیفیت عالی و قیمت مناسب و در حجم های بالا از ما خریداری کنید.

تولید انبوه این محصول در طرقبه با کیفیت عالی باعث شده که جدای از تامین کردن نیاز داخلی کشور صادرات آن به کشورهای مختلف هم شکل بگیرد که به اندازه خود در ارزآوری به داخل کشور و کمک به اقتصاد سهم قابل توجهی داشته باشد و همچنین باعث رضایت تولید کننده هم شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *