فدک | فروشنده عمده توت خشک سفید اعلا مشهد

فدک | فروشنده عمده توت خشک سفید اعلا مشهد


فدک | فروشنده عمده توت خشک سفید اعلا مشهد ، یکی از خوراکی های خوشمزه و پر طرفدار در بین افراد مختلف، میوه توت خشک شده می باشد که ویژگی ها و مزایای بی نظیر آن موجب شده که مورد خرید و استقبال افراد بسیاری واقع شود و از این رو، خرید توت سفید خشک اعلا درجه یک عمده در کشور رشد بسیاری را داشته و بازار بسیار خوب و پر رونقی را برای این محصولات به ارمغان آورده است.

مجموعه بازرگانی فدک انواع توت خشک سفید مشهدی را با درجه بندی کیفی متفاوت و بنا به نیاز مشتریان عزیز ارائه میکند. برای اطمینان خاطر بیشتر میتوانید ویدیوی زیر که اماده سازی و بارگیری سفارش یکی از خریداران برای صادرات می باشد را ببینید.

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

حواص توت خشک سفید ارگانیک مشهد:

توت خشک ارگانیک دارای ارزش غذایی فوق العاده بالایی برای افراد است به نحوی که در طب سنتی به مصرف صحیح آن به صورت روزانه برای کاهش و پیشگیری از بیماری های مختلف سفارشات فراوانی شده است، توت خشک تازه دارای طعمی بسیار لذیذ و بویی مطبوع است که معمولا مناسب با ذائقه تمامی افراد در هر سن و سالی می باشد به نحوی که خواص معجزه بخش آن، میزان استفاده افراد از آن را چندین برابر نموده است.

توت خشک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که موجب می شود بیماری های مربوط به معده و روده را به خوبی درمان نماید و فرایند هضم و گوارش غذا را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و نوعی محصولی موثر در میزان کاهش وزن در افراد به شمار می آید.

علاوه بر این، تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر هرگونه میکروب های بیماری زا، درمان بسیاری از مشکلات قلبی و کم خونی در افراد یکی دیگر از خواص رضایت بخش و بی نظیر انواع توت خشک نیز می باشد، همچنین یکی دیگر از اثرات شگفت انگیز این محصول، در میزان شفافیت و زیبایی پوست در افراد و همواره تنظیم چربی خون و پیشگیری از انواع سرطان ها می باشد.

فروشنده برتر توت خشک مشهد:

امروزه سفارش و توزیع توت خشک صنعتی و ارگانیک باکیفیت  یکی از فعالیت های مفیدی است که در کشور به روش های مختلفی صورت می گیرد و همواره این فرایند در میزان بازار توت خشک هم تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته است.

فدک | فروشنده عمده توت خشک سفید اعلا مشهد
فدک | فروشنده عمده توت خشک سفید اعلا مشهد

سفارش انواع توت خشک سفید به صورت عمده مستقیما از تولید کننده، از جمله اقدامی بسیار مقرون به صرفه و پر سودی برای افراد محسوب می شود که مورد رضایت خریدارن واقع شده است.

یکی دیگر از روش های موثر و مناسبی که مجموعه فدک برای سفارش توت خشک سفید عمده فراهم آورده است ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی می باشد که افراد در هر کجا که باشند می توانند به راحتی از راه دور، توت خشک مورد نظر خود را در مقادیر عمده ثبت و سفارش نمایند و از آن به نحو احسن بهره مند شوند.

مجموعه بازرگانی فدک می تواند در زمینه تهیه توت خشک ممتاز به شما کمک کند تا با صرفه جویی در زمان و هزینه بصورت تلفنی و اینترنتی با کارشناسان برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت روز و ثبت سفارش در ارتباط باشید و به راحتی ،محصولی باکیفیت و مرغوب با کمترین هزینه دریافت کنید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *