فروشگاه مرکزی توت خشک سفید کیلویی

فروشگاه مرکزی توت سیاه تازه به صورت گسترده ای فعالیت کرده و روز به روز بر رونق کار آن افزوده می شود؛ زیرا این محصول در زمره مهم ترین های بازار خشکبار قرار گرفته و محبوبیت خاصی نزد مردم دارد؛ بدون شک در هنگام خرید و فروش توت خشک سفید به صورت فله و کیلویی، بیش از هر چیز باید به کیفیت و سلامت آن توجه نمود؛ در این راستا علاوه بر سطح مرغوبیت اولیه محصول، نگهداری توت خشک فله در شرایط بهداشتی نیز بسیار مهم می باشد.

فروشگاه مرکزی توت خشک سفید کیلویی

مزایای استفاده از توت خشک سفید کیلویی

مزایای استفاده از توت خشک سفید کیلوییکمتر کسی است که در طول زندگی خود طعم توت های سفید خشک را نچشیده و از خوردن آنها لذت نبرده باشد؛ در واقع به نظر می رسد که توت خشک سفید، جایگاه ویژه ای در میان میوه های خشک داشته و همگان تمایل دارند؛ از آن استفاده کنند؛ این ماده خوراکی به عنوان آجیل، میان وعده یا به جای قند در کنار چای و دمنوش ها مصرف می شود.

در خصوص مزایای استفاده از توت خشک سفید، قبل از هر چیز باید گفت که این محصول نسبت به توت تازه سفید، حاوی قند بیشتری بوده، فوق العاده شیرین و خوشمزه است؛ البته این قند کاملاً طبیعی بوده و ضرر چندانی برای بدن ندارد؛ به نحوی که حتی افراد دیابتی نیز می توانند؛ در حد اعتدال از آن استفاده کنند؛ علاوه بر اینها توت سفید خشک شده، سرشار از فیبر و حاوی انواع و اقسام مواد مغذی مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن برای سلامت بدن مفید است؛ به عنوان مثال می توان به فایده توت خشک سفید برای کاهش فشار خون و حفظ سلامت قلب و عروق اشاره کرد.

در ادامه مطالب بالا باید اضافه کرد که مهم ترین مزیت خرید و مصرف توت خشک سفید به صورت کیلویی، قیمت مناسب آن نسبت به محصولات مشابه بسته بندی شده است؛ همچنین توت های خشک کیلویی و فله ای را می توان به شکل دلخواه بسته بندی نموده و در اختیار مشتریان اصلی آن قرار داد.

بررسی مواد مغذی موجود در توت خشک سفید کیلویی

بررسی مواد مغذی موجود در توت خشک سفید کیلوییقبل از بررسی مواد مغذی موجود در توت سفید خشک کیلویی باید گفت که از دیدگاه طب سنتی، میوه توت سفید، گرم و تر می باشد؛ از این رو مصرف آن در پیشگیری و درمان بیماری های ناشی از سردی، سرماخوردگی و عفونت های ویروسی موثر واقع می شود.

در ادامه مطالب بالا باید اضافه نمود که توت سفید، مواد مغذی فراوانی داشته و ویتامین های سی، دی، تانن، کلسیم و آهن از جمله مهم ترین آنها به شمار می روند؛ علاوه بر اینها توت سفید خشک، حاوی مقدار قابل توجهی فیبر، پروتئین، چربی مفید، منیزیم، ویتامین آ و ویتامین های گروه بی است.

در خصوص قند موجود در توت خشک سفید باید گفت که به طور کلی این محصول نسبت به توت تازه، میزان قند بیشتری داشته و به مراتب شیرین است؛ اما نسبت به سایر میوه های خشک، درصد قند توت خشک سفید کمتر می باشد؛ با این وجود مزه شیرینی آن را می توان به خوبی احساس کرد.

با توجه به آنچه تا بدین جا بیان شد؛ می توان گفت که توت سفید خشک، سالم ترین خوراکی شیرینی است که می تواند؛ به جای قند، شکلات و سایر موارد مشابه استفاده شود.

در پایان باید خاطر نشان کرد که ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در توت خشک سفید، موجب مبارزه با رادیکال های آزاد و بسیاری از عوامل بیماری زا می گردند؛ از این رو می توان گفت که توت خشک، خاصیت ضد سرطانی دارد.

توزیع بدون واسطه توت خشک سفید کیلویی

توزیع بدون واسطه توت خشک سفید کیلوییعرضه توت خشک فله به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد؛ شایان ذکر است که در این حالت قیمت محصول ارزان تر خواهد بود؛ زیرا اکثر واسطه های تجاری حذف شده و هزینه های جانبی کاهش یافته اند.

بی تردید در هنگام توزیع بدون واسطه توت خشک کیلویی، بیش از هر چیز باید به کیفیت و بهداشت آن توجه شود؛ چرا که این مقوله بیشترین تاثیر را بر جلب رضایت مشتریان و افزایش میزان فروش دارد؛ ناگفته نماند که مشتریان اصلی خرید بی واسطه توت خشک سفید، خرده فروشان آجیل و خشکبار می باشند؛ علاوه بر اینها بسیاری از مراکز عرضه مواد خوراکی و سوپرمارکت ها نیز تمایل دارند؛ توت خشک را به صورت عمده و بدون واسطه تهیه کنند.

به طور کلی توزیع بدون واسطه انواع توت خشک سفید به صورت کیلویی با اهداف مختلفی صورت می گیرد؛ علاوه بر فروشگاه های مواد غذایی و مراکز مشابه، بسیاری از قنادی ها و تولید کنندگان کیک و شیرینی نیز این محصول را با حجم بالایی سفارش می دهند؛ ناگفته نماند که شیرینی ها و دسرهای تهیه شده با توت خشک سفید، بسیار خوش طعم، سالم و مغذی می باشند.

در ادامه باید خاطر نشان کرد که مهم ترین علت رونق توزیع توت خشک سفید و روی آوردن اکثر مردم به مصرف آن، ارزش غذایی و خواص فراوان این محصول است؛ به عنوان مثال می توان به نقش آن در پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن و همچنین تقویت استخوان ها اشاره کرد.

صادرات بهترین توت خشک سفید کیلویی

صادرات بهترین توت خشک سفید کیلوییصادرات توت خشک سفید کیلویی با بهترین کیفیت ممکن صورت می گیرد؛ به طور کلی خشکبار صادراتی از بهترین های حوزه خود انتخاب شده و درجه مرغوبیت بالایی دارند؛ توت خشک صادراتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جایگاه ویژه ای در بازار صادرات میوه خشک پیدا کرده است.

حال احتمالاً این سوال پیش می آید که علت صادرات بهترین ارقام توت خشک کیلویی سفید به میزان بالا چیست؟ این مسئله را از دو جنبه مختلف می توان بررسی نمود؛ نخست این که توت خشک سفید در سراسر جهان، طرفدار داشته و به اشکال گوناگون مورد مصرف خوراکی قرار می گیرد؛ به عنوان مثال می توان به تهیه انواع دسر و سالاد میوه اشاره کرد. بی تردید دلیل اصلی پرمصرف بودن توت خشک شده سفید، ارزش غذایی آن است.

در اینجا به چند مورد از مهم ترین خواص توت خشک سفید اشاره می کنیم:

  • کاهش سطح کلسترول خون
  • کمک به کاهش وزن
  • درمان یبوست و مشکلات گوارشی
  • کمک به بهبود عملکرد کلیه ها
  • سلامت کبد و پاکسازی آن
  • تقویت چشم و بینایی
  • کاهش اضطراب، استرس، بد خلقی و مشکلات عصبی

در ادامه پاراگراف بالا می توان اضافه کرد که کشور ایران، سرشار از باغ های میوه بوده و در بسیاری از مناطق شاهد پرورش توت سفید می باشیم؛ به تبع این مسئله پتانسیل بسیار خوبی جهت تولید و صادرات توت خشک در اختیار دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *