فروش عمده توت خشک رسمی طرقبه

فروش عمده توت خشک طرقبه توسط شرکتها و تاجران زیادی به خاطر طرفداران زیاد این محصول صورت میگیرد. توت خشک رسمی طرقبه از کیفیت مرغوبی برخوردار است و میتوان آن را منبع خوبی برای خرید عمده خود انتخاب کرد . این محصول طرفداران زیادی در داخل و کشور های همسایه دارد . توت خشک رسمی طرقبه مشهد معمولا به خاطر شهد و شیرینی و کیفیت بالایی که دارد بیشتر از محصولات دیگر این منطقه به فروش میرسد . یکی از بزرگ ترین و پرفروش ترین مراکز فروش توت خشک ، شهرستان طرقبه در مشهد است . این منطقه با وجود شرایط مناسب آب و هوایی و خاک حاصلخیز توانسته محصولات خوبی مانند توت خشک تولید و به بازار های داخلی و جهانی عرضه کند . این محصول با بسیاری از محصولات دست چین و صادراتی رقابت میکند. توت خشک طرقبه از نظر ظاهر : اندازه ای متوسط , بدون آفت , نرم و رنگی متمایل به زرد دارد . توت خشک طرقبه به خاطر کیفیت بالا نسبت به توت های سایر مناطق از قیمت بالاتری برخوردار میباشد .

این سایت با خرید از خودباغداران و تولیدکنندگان، قیمت نهایی این محصول را برای رسیدن به دست مشتری کم کرده است تا بتوانند تمام مشتریان این محصول را خریداری و روی فروش آن فعالیت کنند.

فروش عمده توت خشک رسمی طرقبه

پخش عمده توت خشک رسمی طرقبه

پخش عمده توت خشک رسمی طرقبه

توت خشک را میتوان به جای شیرینی جات مصنوعی استفاده کرد و از خواص بسیار زیاد آن برای بدن بهره برد . به طور مثال  میتوان به جای قند و آبنبات در مصرف چای استفاده نمود . این محصول برای افراد دیابتی بسیار توصیه میشود چرا که دیگر لازم به مصرف شیرینی جات نیستند و به بهبودی مریضی شان بیشتر کمک میشود . همان طور که میدانید انواع زیادی از توت ها هستند که بعد از درجه بندی و دسته بندی آن ها ، دست شما میرسند . اما کدام نوع توت را بخریم که هم از کیفیت مناسب و هم از قیمت منصفانه ای  برخوردار باشد . یکی از بهترین محصولات خشکبار ایران ، توت خشک رسمی در شهرستان طرقبه می باشد .  مجموعه فدک هوم تمام تلاش خود را میکند که با توجه به درخواست مشتریان داخلی و صادراتی خود بهترین توت خشک منطقه را از باغداران خریداری نماید و با یک قیمت و بسته بندی مناسب در اسرع وقت خدمت ایشان ارسال نماید .

مجموعه ما به طور معمول برای بسته بندی از پلاستیکها و کارتن های سفید 10 کیلویی که بدوم آرم و لوگو میباشند برای بسته بندی سفارشات توت خشک استفاده میکند . ما تمام تلاش خود را میکنیم تا این محصول را بدون خاکه و نرمه و سنگریزه در بسته بندی های بهداشتی و مقاوم به دست شما برسانیم تا شما بتوانید خریدی رضایت بخش را از این مجموعه داشته باشید .

هدف ما شروع یک همکاری صادقانه و طولانی مدت با شما میباشد. اکثر مشتریان خشکبار ،کیفیت محصول برایشان مهم تر از قیمت میباشد من این قول را به شما میدهم که با یکبار خرید از مجموعه ما متوجه کیفیت بالای محصول توتخشک ما میشوید این مجموعه تمام محصولات خود را از بهترین تولیدکنندگان مشهد خریداری میکند و همچنین با قیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز فروش خشکبار دیگر به شما عرضه میکند .

اگر این مطالب برای شما مفید واقع شده همین الان با مشاور فروش ما تماس و خرید خود را حتمی کنید .

بررسی جزئیات کیفیت توت خشک طرقبه

بررسی جزئیات کیفیت توت خشک طرقبه

توت خشک در بعضی ازشهرهای ایران تولید و کشت میشود اما یکی از بهترین مراکز تولید و فروش توت خشک رسمی، شهر مشهدبالاخص شهرستان طرقبه میباشد . توت خشک از لحاظ نوع به ۴ دسته تقسیم بندی میشود :

  1. توت خشک سبز
  2. توت خشک سفید
  3. توت خشک شاه توت
  4. توت خشک قرمز

توت خشک رسمی طرقبه در دسته دوم یعنی توت خشک سفید قرار میگیرد .

کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندهای توت خشک در جهان است . بیشترین میزان تولید توت خشک کشور درمناطق اطراف مشهد میباشد .اکثر تجار ایرانی برای تامین سفارش توت خشک مشتریان صادراتی خود به خاطر کیفیت بالای توت خشک طرقبه  اقدام و خرید خودرا در تناژهای بالا از محصول این منطقه انجام میدهند.

در هر ۱۰۰ گرم توت خشک :

  • کالری : ۳۶۵ کیلو گرم
  • کربوهیدرات : ۸۶/۶ گرم
  • پروتئین: ۱/۸۸ گرم
  • چربی : ۱/۳ گرم
  • آب : ۶/۷۶ گرم
  • فیبر : ۰/۰۰ گرم
  • قند : ۰/۰۰ گرم
  • کلسترول : ۰/۰۰ گرم

قبل از خرید حتما به نکات مهم مرغوبیت توت خشک دقت کنید . چرا که بتوانید از خرید عمده خود راضی باشید . چند نکته مهم را قبل از خرید همیشه به یاد داشته باشید :

  1. نوع توت خشک از لحاظ کیفیت که معمولا توت خشک های شهرهای مخلتف از لحاظ کیفیت با هم دیگر تفاوت دارند.
  2. دقت کنید توت خشک تازه و امسالی خریداری کنید که روی طعم و مزه و رنگ توت تاثیر دارد .
  3. خاکه و نرمه و سنگریزه نباید داخل کارتن های توت خشک باشد.
  4. داخل کارتن ها رو چک کنید تا مطمئن شوید که بار سالم و کرم و پروانه ندارد.

خواص توت خشک رسمی طرقبه برای سلامتی بدن

خواص توت خشک رسمی طرقبه برای سلامتی بدن

توت خشک رسمی به دلیل سفید مایل به زرد بودن اش : خوشمزه تر , آبدار تر , شیرین تر و بزرگتر است و طرفداران بیشتری نسبت به توت خشک سیاه دارد. جالب است بدانید که  این دو نوع از نظر خواص تفاوتی ندارد . در این متن به خواص توت خشک پی میبریم پس با ما همراه باشید .

(مملو از مواد غذایی)

توت خشک یک مکمل غذایی است . توت حاوی مقادیر زیادی آب , کربوهیدرات , ویتامین ها , کاروتنوئید ها و سرشار از ریز مغذی هایی است . که میتوانند به طور عادی خون را افزایش دهند . از همه مهم تر یک ماده غذایی تقویتی است که میتواند در درمان و پیشگیری از فشارخون بالا و بیماری ها در زنان کمک شایانی کند .

(بهبود دستگاه گوارش)

توت خشک میتواند برای سلامتی و بهبود طحال و معده بسیار مفید باشد . چرا که توت حاوی اسید : تانیک , چرب , مالیک , و سایر مواد مغذی است . در نتیجه میتوان از توت خشک در درمان اسهال ناشی از سو هاضمه استفاده کرد .

(ضد سرطان)

توت حاوی ماده ای به نام روتین است . علم پزشکی مدرن ثابت کرده که ماده روتین قادر است از تشکیل سرطان روده بزرگ پیشگیری کند . همچنین روتین باعث خنک شدن خون , توقف خون ریزی , کاهش التهاب , رفع آتش کبد و نابودی ویروس ها میشود . همچنین توت خشک میتواند به بسیاری ازخون ریزی های : مغزی , شبکیه چشم و برونشیت و … کمک کند .

(حاوی کالری کم) 

توت حاوی کالری بسیار کم است . مصرف این میوه پرخاصیت در برنامه کاهش وزن تان تاثیر منفی نخواهد گذاشت .

(ضد پیری)

وقتی صحبت از جوان سازی و رژیم غذایی میشود تنظیم ” چی ” و خون به عنوان یک روش اساسی اهمیت بالایی پیدا می کند . توت خشک میتواند با ضعف چی در خون و بنابراین تاخیر در بروز علائم پیری کمک بزرگی کند .

توزیع مستقیم توت خشک رسمی طرقبه

توزیع مستقیم توت خشک رسمی طرقبه

شما مشتریان گرامی می توانید این محصول درجه یک و پرخواص را از این شرکت بدون واسطه و دلال خریداری کنید . به یاد  داشته باشید که با خرید مستقیم از خود تولید کننده کیفیت بهتر و قیمت ارزان تر را می توانید تجربه کنید . توت خشک رسمی طرقبه یکی از بهترین محصولات سایت ما میباشد که با توجه به کیفیت آن در قیمتهای مختلفی عرضه میشود . اگر خواستار این نوع محصول در هر تناژی هستید میتوانید از طریق شماره تماس روی سایت با ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *