قیمت انواع توت خشک فله ای

انواع توت خشک فله ای در بازار های خشکبار سراسر کشور نسبت به وزن و کیفیت و نوع آن محصول طبقه بندی میشود.

  • توت خشک فله ای لوکس درجه یک که توت خشک نرم هم نامیده می‌شود در بازهای سراسر کشور قیمتی حدود صد و پنجاه هزارتومان دارد.
  • توت خشک عمده ممتاز درجه یک در بازار های خشکبار قیمت صدو بیست هزارتومانی دارد.
  • قیمت هر کیلو گرم توت خشک درجه دو در مراکز فروش خشکبار بهایی حدود ۹۰ هزارتومان دارد و در نهایت توت خشک درجه سه دربازار های سراسر کشور در حدود هفتاد هزارتومان قیمت گذاری شده است.

البته این قیمت ها برای این محصولات کمی نوسان دارد که طول موج این نوسانات وابسته به شهر و مرکز فروش این اجناس متفاوت است.

برای قیمت گذاری این اجناس نیز از معیار هایی استفاده می شود که این معیار ها وابسته به طمع و رنگ و مرغوب بودن آن محصول است.

  • برای مثال توت خشک فله ای لوکس درجه یک که در بازار های خشکبار بهایی حدود صدو پنجاه هزار تومان برای هر کیلو گرم دارد از لحاظ روشن بود رنگ محصول و طمع دلچسب محصول تفاوت زیادی با محصول درجه سه دارد و بر همین مبنا قیمت گذاری می‌شوند.

قیمت انواع توت خشک فله ای

فواید کلسیم توت خشک برای استخوان ها

فواید کلسیم توت خشک برای استخوان ها

  • از فواید توت خشک تازه برای سلامت بدن و متابولیسم جسم ما این است که این محصول کلسیم فراوانی را در خود ذخیره کرده است که برای سلامت استخوان های ما بسیار مفید می باشد.
  • توت خشک فواید بسیار زیادی در زندگی ما دارد اما یکی از این فواید کلسیم غنی شده ای است که در این محصول بی‌نظیر وجود دارد.به طور کلی بهترین موقع خوردن توت، صبح ناشتا و یا عصر در فاصله غذای ظهر و شام است که زود هضم می شود و مواد کلسیم و مواد مغذی آن بهتر جذب بدن می شود. حدود ۲۹ درصد از میزان مورد نیاز روزانه بدن در توت خشک وچود دارد که شما با مصرف این میوه میتوانید به صورت کاملا طبیعی این مقدار کلسیم را دریافت کنید علاوه بر آن شما میتوانید مواد مغذی بسیاری را جذب کنید.
  • ویتامین K، کلسیم، آهن و مقادیر کمی از فسفر و منیزیم موجود در ‌توت قادر به این است که برای محافظت از بافت استخوانی سودمند باشد. با افزایش سن، حفظ استحکام استخوان‌ها، سرعت بخشیدن بـه بهبود یا حتی معکوس‌کردن روند تحلیل استخوان‌ها برای پیشگیری از بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان یا سایر بیماری‌های استخوانی مرتبط با سن اهمیت بیشتری پیدا میکند.
  • در مجموع کلسیم موجود در این میوه برای جلو گیری از پوکی استخوان و سلامت دندان های ما بسیار کار آمد و مفید می باشد و یک ماده غذایی طبیعی سرشار از خواص مفید برای اعضای خانواده و بخصوص کودکان و نوجوانان به شمار می آید. در نتیجه مصرف این میوه پر خاصیت و مفید برای سلامت جان ما به تمامی افراد جامعه پیشنهاد می‌شود تا از شر بیماری پوکی استخوان جلو گیری نمایند و زندگی سالم و بی درد و بیماری ای را در دوران کهولت سن تجربه کنند.

فواید درمانی توت سفید خشک چیست؟

فواید درمانی توت سفید خشک چیست؟توت خشک سفید از جمله میوه های خاص و خوشمزه ای است که فواید درمانی بسیار زیادی دارد.

امروز ما می‌خواهیم به شما عزیزان اطلاعات در رابطه با فواید درمانی توت خشک سفید بدهیم تا شما عزیزان با استفاده این میوه برای خود و خانواده خود اطلاعات کار آمد را کسب کنید و از این اطلاعات بهره مند شوید. از جمله خواص و فواید درمانی توت خشک سفید عبارت است از:

  1. بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  2. بهبود وضعیت سلامتی و زیبایی مو
  3. پیشگیری از تصلب شرایین
  4. ضد سرطان
  5. تقویت کننده انرژی کبد و کلیه
  6. درمان اختلال های جنسی
  7. ضد پیری (به این دلیل که این میوه حاوی کالری بسیار کم بود و وقتی صحبت از جوان‌سازی و رژیم غذایی به میان می‌آید، یاید گفت که توت خشک سفید با منابع و خواص خاصی که دارد توانایی اکسیژن رسانی به خون دارد و به همین دليل به عنوان یک روش اساسی برای جوان سازی اهمیت بالایی پیدا می‌کند.‌و بنابراین در تاخیر بروز علائم پیری کمک کند.
  8. سرشار از آنتی اکسیدان که این ماده برای سلامت زیبایی و جسم و موهای ما بسیار کار آمد است
  9. بهبود گردش خون
  10. جلوگیری از فشار خون
  11. درمان یبوست
  12. مفید برای افراد دیابتی
  13. بهبود دستگاه ایمنی بدن
  14. درمان سرگیجه
  15. درمان وزوز گوش
  16. درمان بی‌خوابی
  17. جلوگیری از تپش قلب
  18. جلو گیری از ضعیف شدن قدرت بینایی.

و از جمله فواید دیگر این میوه را می‌توان غنی بودن از پروتئین ها کلسیم و منبعی از آهن دانست.

سفارش انواع توت خشک فله ای

سفارش انواع توت خشک فله ایشرکت ما توضیع انواع توت خشک فله ای می باشد و محصولات خود را به صورت کاملا بهداشتی و با کیفیت در خدمت شما عزیزان می‌گذارد.

شرکت فروش خشکبار ما از تجربه سال ها کار در این زمینه برخوردار است و سالانه مشتریان بسیاری از سراسر کشور از شرکت خشکبار ما محصولات خود را خریداری می‌کنند. شرکت ما سفارشات شما را دریافت و در کمترین زمان برای شما ارسال می‌کند تا شما در کوتاه ترین زمان از محصولات مورد نظرتان بهره مند شوید و از کیفیت محصولات ما با خبر شوید.

شما عزیزان که تصمیم دارید سفارش محصول توت خشک سفید خود را به شرکت خشکبار ما بسپارید میتوانید با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نظر خود را از مشاورین ما دریافت کنید.

شرکت ما توضیع کننده انواع توت خشک فله ای است و با تمام تلاش سعی در انجام هر چه سریع تر سفارشات شما عزیزان را دارد و برای رسيدن به نهایت کیفیت برای سفارشات تک تک شما مشتریان عزیز با تمامی نیرو مشغول به کار است.

عرضه کنندگان بی واسطه انواع توت خشک فله ای

عرضه کنندگان بی واسطه انواع توت خشک فله ایشرکت خشکبار ما عرضه کننده بی واسطه انواع توت خشک فله ای بوده و تمامی محصولات را با نهایت کیفیت و با رعایت تمامی اصول بهداشتی در خدمت مشتریان گرامی قرار میدهد. شرکت ما با توضیع انواع توت خشک بهداشتی توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند و مشتریان عزیز شرکت خود را با راضی نگه دارد .

شرکت ما برای عرضه انواع توت خشک درجه یک که به صورت فله ای و کاملا بی واسطه سال ها در این راه قدم برداشته تا نهایت کیفیت را برای شما عزیزان به عمل آورد . شرکت ما با عرضه بی واسطه محصول توت خشک فله ای و قرار دادن بالاترین کیفیت و دریافت کمترین سود برای خود در راه جلب رضایت تمامی مشتریان محترم خود قدم برداشته تا با افتخار محصولاتش را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *