قیمت فروش توت خشک سفید طرقبه جهت صادرات به روسیه

قیمت فروش توت خشک آجیل حسینی با توجه به کیفیت آن در بازار مشخص می شود. تجار سرشناس زیادی هسند که هر ساله برای تامین توت خشک مشتریان صادراتی خودشان در اول فصل برداشت یعنی اواسط مردادماه از توت خشک این منطقه در حجم های بالا خریداری می کنند. قیمت توت خشک سفید طرقبه با توجه به حجم درخواست بالای مشتریان داخلی و صادراتی و همچنین کمتر شدن بارهای درجه یک و ممتاز از اوایل آبان ماه افزایش پیدا می کند.

قیمت فروش توت خشک سفید طرقبه جهت صادرات به روسیه

 انواع توت خشک سفید طرقبه

 انواع توت خشک سفید طرقبهدر اینجا قصد داریم انواع توت خشک سفید طرقبه را که در بازار امروز با قیمت های مختلف به فروش می رسد را خدمت شما نام ببریم پس با ما همراه باشید:

  • توت خشک لوکس : این نوع بهترین نمونه توت خشک طرقبه محسوب می شود . تقریبا 90 درصد بار یکدست ، قلم بار درشت و رنگ کل بار روشن و سفید می باشد .
  • توت خشک ممتاز : این نوع بار هم کیفیت خیلی بالایی دارد با یک اختلاف جزیی با نمونه قبلی . تقریبا 80 درصد بار یکدست ،قلم بار درشت و رنگ بار روشن می باشد.
  • توت خشک درجه یک : این نوع بار به خاطر قیمت مناسبتر نسبت به دو نوع قبلی مشتری بیشتری در بازار داخل و صادرات دارد. تقریبا 70 درصد بار قلم درشت ، 30درصد بار با قلم معمولی و رنگ بار روشن می باشد .
  • توت خشک درجه دو : این نوع بار با کیفیتی معمولی و قیمتی مناسب مخصوص مشتریانی هستش که دنبال بار با قیمت مناسب هستند .
  • توت خشک درجه سه : این نوع بار با کیفیتی ضعیف و قیمتی خیلی مناسب می باشد که مشتریان خودش را در بازار داخل و بعضی از کشورهای همسایه دارد.
  • توت خشک مخصوص شیره : از این نوع بار به خاطر کیفیت پایین و قیمت ارزان برای تولید شیره توت استفاده می شود .

صادرات توت خشک سفید طرقبه به روسیه

صادرات توت خشک سفید طرقبه به روسیهتوزیع توت در تهران در مراکز خشکبار ایران بالاخص مشهد رونق زیادی گرفته است . این محصول مرغوب طرقبه در کشورهای همسایه و سایر کشورها مثل : روسیه ، عمان ، عراق ، ژاپن  و … مشتریهای زیادی پیدا کرده و باعث شده که باغداران بیشتری روی تولید و تامین این محصول فعالیت کنند .

یکی از محصولات خشکباری که توی چند ساله گذشته باعث ارز آوری زیادی برای کشور عزیزمان شده است توت خشک سفید طرقبه می باشد .

تاجران کشور روسیه به خاطر شرایط آب و هوایی سردسیری که کشورشان دارد تمایل زیادی به خرید خشکبار های مرغوب ایرانی دارند از جمله توت خشک طرقبه مشهد ، که هرساله در حجم های بالایی از این محصول خریداری می کنند.

مجموعه فدک یکی از بزرگترین مراکز تولید و تامین توت خشک سفید طرقبه می باشد . شما می توانید برای خرید این محصول بصورت عمده با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *