مراکز خرید توت خشک سفید صادراتی

مراکز خرید توت خشک سفید صادراتی در کشور توانسته با تامین این محصول در حجم های بالا و کیفیت های متفاوت از شهر های مختلف ایران ، نیاز خیلی از تاجران خشکبار را برطرف کند و رونق چشم گیری در زمینه صادرات توت خشک پدید آورد . توت خشک سفید صادراتی ایران یکی از خشکبارهای پرطرفدار در بین مشتریان خارجی می باشد .

مراکز خرید توت خشک سفید صادراتی

 

  فواید مصرف توت خشک سفید

 

  فواید مصرف توت خشک سفید

توت جز آن دسته از میوه هایی است که دارای انواع مختلف با ارزش غذایی بسیار بالا می باشد و می توان گفت که توت خشک به مراتب از ارزش غذایی  بالاتری برخوردار است.

از جمله خواص و فوایدی که توت خشک سفید دارد می توان به رفع کم خونی، رفع مشکلات قلبی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل دیابت، کنترل فشارخون بالا و … اشاره کرد.

کسانی که دچار دیابت هستند برای اینکه از خوردن قند و شکر جلوگیری کنند از توت خشک استفاده می کنند که یکی از بهترین ها برای جایگزین کردن قند برای افرادی که دچار دیابت هستند می باشد.

به دلیل خواص زیادی که این محصول برای سلامتی بدن دارد سالانه طرفداران آن بیشتر شده و افراد زیادی هستند که خواهان مصرف این محصول می باشند.

فروش عمده توت خشک سفید صادراتی

 

فروش عمده توت خشک سفید صادراتی

 

همانطور که گفته شد یکی از خوشمزه ترین میوه ها که دارای طعمی شیرین و دلچسب  است توت خشک سفید می‌باشد توت خشک سفید صادراتی امروزه یکی از بهترین انواع خشکبار محسوب می‌شود که افراد زیادی هستند این محصول را جهت فروش در بازارهای داخلی و خارجی در حجم های بالایی خریداری می کنند .

کشور ایران یکی از بزرگترین و بهترین مراکز تولید توت خشک سفید در دنیا می باشد که این امر باعث شده سالانه حجم های زیادی از این محصول خشکبار به اقصی نقاط جهان صادر و ارزآوری خوبی رو برای کشور داشته باشد .

باغات توت سفید در بعضی از شهرهای کشور وجود دارد به طور مثال می توان ، شهر مشهد ، قم ، بیرجند ، کرمانشاه ، اصفهان … را نام برد که از لحاظ طعم و مزه توت خشک طرقبه مشهد از سایر نمونه ها با کیفیت تر و ممتاز تر می باشد .

توت خشک سفید انواع مختلفی دارد و با قیمت های مختلفی در سطح کشور به فروش می رسد ولی نمونه صادراتی آن باید چند نشانه بارز باشد که در اینجای مطلب به آن اشاره ای می کنم :

  • رنگش روشن باشد
  • یکدست و تقریبا قلم بار درشت باشد
  • بدون خاکه و نرمه و سنگریزه باشد
  • بدون کرم و حشره باشد

قیمت توت خشک صادراتی مشهد در حال حاضر یعنی آذرماه 1402 بین 400 الی 550 هزار تومان بابت هر کیلوگرم می باشد . لیست قیمت انواع بارها در کیفیت های مختلف در سایت مجموعه موجود و بروز می شود .

چنانچه قصد خرید عمده توت خشک سفید را برای صادرات دارید مجموعه ما می تواند این خشکبار مرغوب را با بهترین کیفیت و بسته بندی برای شما تامین و ارسال نماید .

تخصص ما فروش عمده توت خشک مرغوب صادراتی می باشد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

15 دیدگاه

  • توت خشک از جمله محصولاتی است که خواص تغذیه ای فراوانی دارد و در عین حال بسیار خوشمزه هست و با توجه به طبیعی و ارگانیک بودن آن می تواند جایگزین قندهای معمولی شود و در صورتی که استفاده از توت خشک در سبد خوراکی های مورد استفاده خانواده ها و خصوصا کودکان قرار گیرد می توانید تاثیر بالایی در سلامت آن ها شود. با خرید عمده مستقیم و آنلاین توت خشک می توان این محصول را بهترین قیمت تهیه کرد.

  • سلام و عرض ادب
    من از این سایت توت خشک سفید و خریداری کردم یعنی فکرشو نمیکردم این قدر عالی باشه برای همین میخوام خرید بعدیم رو هم از همین سایت انجام بدم خداقوت

  • توت فواید فراوانی داره من یکی از مصرف کننده گان توت هستم واقعا غذای خوبی هم میتونه باشه واقعا از خریدم از این سایت راضیم

  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت گروه بازرگانی فدک
    توت خشک های مجموعه بازرگانی‌فدک‌عالین

  • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. توت خشک جایگزین مناسب و عالی برای شیرینی و قند برای چایی هست. و بهترین گزینه برای تنقلات و خوراکی برای مدرسه ی بچه هاست. چون هم انرژی زاست و هم باعث عملکرد بهتر مغز میشه و همچنین برای کم خونی خیلی عالیه. از مجموعه ی شما هم ممنونم که توت خشک هایی با این کیفیت و طعم و مزه ی بی نظیر و تازه و البته با قیمت مناسب به دست مشتری میرسونید. خدا قوت.‌ موفق باشید.‌

  • سلام وقت بخیر..توت از آن دسته میوه هایی میباشد که ارزش غذایی بالایی دارد..وتوت خشک از ارزش غذايي بالاتری برخوردار است..خواص درمانی آن برای فشار خون. کم خونی تقویت ایمنی بدن وبه خصوص افرادی که دیابت دارند..توت خشک جایگزین بسیار خوبی بدای قند میباشد..من از این سایت توت خشک خریداری کردم…بسیار تازه و خوشمزه هستش..وکیفیت بالایی داره…ممنون مرسی از محصولتون..انشالله موفقیت روز افزون…

  • سلام توت خشک برای کسانی که مثل من قند و شیرینی های مصنوعی رو به طور کل گذاشتن کنار عالیه و جایگزین نداره این سایتم که یکی از خوبای توت خشک سفید هستش ارسال درب مزل هم ک دارن ممنون

  • مجموعه بازرگانی فدک
    با تقدیر از خدمات کادر شما که توت سفید را خشک کرده وبا صادرات آن ارز آوری می‌کنید
    سلانه مقادیر زیادی از انواع درختان توت بدون نظارت روی زمین ریخته وزیر پای مردم ازبین می‌رود کاش میشد برای ای توت‌ها که در مناطق مختلف شهرها کاشته شده فکری کرد واز این نعمت خدایی به نحو شایسته ای بهره برداری میشد

  • با سلام و وقت بخیر. با اینکه اسمش خشکه اما حالت تازه و خوبی داره. با توت می توان اختلالات جنسی را درمان کرد، توت یک میوه ی ضد سرطان است، برای درمان کم خونی و فقرآهن به شدت توصیه می گردد.

  • سلام و خسته نباشید و احترام خدمت شما گروه بازرگانی فدک محصولات توت خشک یکی از بهترین تنقلات و سالم ترین آنها برای استفاده افرادی که دچار قند و دیابت هستند می توانند در چای به جای قند از آن استفاده کنند از شما ممنون بابت ارائه توت خوشک سفید عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *