مراکز فروش توت خشک سفید صادراتی

مراکز فروش توت خشک سفید صادراتی با توجه به حجم انبوه و کیفیت بالای این محصول به صورت گسترده ای فعالیت کرده و یکی از مهم ترین میوه جات خشک را عرضه بازار می کنند؛ شایان ذکر است که توت خشک های صادراتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به بهترین شکل ممکن ارائه می گردند؛ توت خشک مرغوب طرقبه یکی از انواع پرفروش و پر طرفدار محصولات صادراتی ایران می باشد که مجموعه ما روی فروش عمده این محصول در کیفیت و قیمت های های مختلف فعالیت کرده و تا الان یعنی آذرماه 1402 توانسته سفارشات صادراتی زیادی رو برای کشورهای روسیه ، انگلستان ، آمریکا ، آلمان و … آماده و ارسال نماید .

مراکز فروش توت خشک سفید صادراتی

اطلاعاتی مفید درباره توت خشک سفید صادراتی

اطلاعاتی مفید درباره توت خشک سفید صادراتی

به جرات می توان گفت که توت خشک سفید، محبوب ترین و پر مصرف ترین نوع میوه خشک بوده و همواره توسط اقشار مختلف مردم استفاده می شود؛ به طور کلی توت سفید طول عمر نسبتاً پایینی داشته و خشک کردن آن باعث می شود که میزان ماندگاری آن به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد؛ به نحوی که طی مدت زمان طولانی در دمای معمولی قابل نگهداری باشد.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ توت خشک سفید، طعم خاص خود را داشته و نسبت به توت تازه، شیرین تر و مغذی تر است؛ نکته شایان ذکر این است که کشور ایران، پتانسیل بسیار خوبی جهت تولید و صادرات توت خشک در اختیار دارد؛ در واقع باغ های توت فراوان و مناسب بودن هزینه های تولید، باعث رونق تجارت توت سفید خشک صادراتی در کشور شده اند.

در ادامه بیان اطلاعات مفید درباره توت خشک سفید باید گفت که ارقام صادراتی این محصول از بهترین های حوزه خود انتخاب شده و درجه مرغوبیت بالایی دارند؛ به عبارت بهتر معمولاً توت خشک های باکیفیت، تمیز، یکدست و نسبتاً درشت برای صادرات انتخاب می شوند.

مهم ترین علت رونق صادرات توت خشک سفید، ارزش غذایی و مصارف آن است؛ این ماده خوراکی، سرشار از فیبر و مواد مغذی بوده؛ میان وعده کاملی به شمار می رود؛ همچنین از دیدگاه طب سنتی، توت خشک طبیعتی گرم و تر داشته و به همین علت جهت پیشگیری و درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی، آنفولانزا و موارد مشابه موثر واقع می شود.

معرفی انواع توت خشک سفید صادراتی

 

معرفی انواع توت خشک سفید صادراتی

جهت معرفی انواع توت خشک صادراتی سفید قبل از هر چیز باید گفت که توت سفید نیز همانند بسیاری از میوه ها به نوبه خود گونه های مختلفی را شامل می شود؛ همچنین ارقام مختلف آن از نظر میزان تازگی، سطح کیفی، اندازه تقریبی و مواردی از این قبیل با هم فرق دارند؛ به تبع این مسئله توت خشک نیز با تنوع بالایی تولید می شود.

در ادامه مبحث معرفی اقسام گوناگون توت خشک باید گفت که سوای از نوع توت و مشخصات اولیه میوه تازه، انواع توت خشک سفید از نظر مکان و روش تولید، تاریخ تولید، میزان خشکی و سطح کیفیت نهایی، مواد به کار رفته جهت تولید، نحوه بسته بندی و مواردی از این قبیل با یکدیگر تفاوت دارند؛ به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که انواع توت خشک سفید با پسوندهایی مثل درجه یک، درجه دو، ممتاز و یا محل تولید آنها به فروش می رسند.

طبیعتاً کلیه مشتریان خشکبار تمایل دارند؛ توت خشک باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند؛ این مسئله به خصوص برای خریداران عمده بسیار مهم می باشد؛ شایان ذکر است که اغلب مردم توت خشک درشت را ترجیح می دهند؛ زیرا ظاهر بهتری داشته و جهت پذیرایی از مهمانان یا تزئین دسر مناسب تر به نظر می رسد؛ اما به طور کلی آنچه بیش از میزان درشتی توت ها اهمیت دارد؛ تمیزی و بهداشت آنها می باشد؛ علاوه بر این توت خشک باکیفیت، میزان خشکی مناسبی داشته و تا حدودی نرم به نظر می رسد.

تولید کننده بهترین توت خشک سفید صادراتی

تولید کننده بهترین توت خشک سفید صادراتی

همان گونه که می دانیم و در قسمت های قبل نیز اشاره شد؛ تولید توت خشک سفید در ایران رونق فراوانی داشته و روز به روز بر میزان محبوبیت آن نزد مردم افزوده می شود؛ علت اصلی این اتفاق را می توان به طبیعی و بی ضرر بودن قند موجود در توت خشک نسبت داد؛ بدون شک مصرف این ماده خوراکی بهتر از قند، شکر، شکلات و سایر شیرینی های حاوی مواد مصنوعی می باشد.

لازم به ذکر است که هر تولید کننده توت خشک سفید صادراتی همواره سعی می کند؛ محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن عرضه کند؛ چرا که به طور کلی در حوزه مواد غذایی، کیفیت حرف اول را زده و بیشترین تاثیر را بر میزان فروش محصول دارد.

در ادامه مطالب بالا باید اضافه کرد که جهت تهیه توت سفید خشک صادراتی مرغوب در درجه اول تولید کنندگان سعی می کنند؛ توت های کاملاً رسیده، سالم و فاقد آثار خرابی و له شدگی را جهت خشک شدن انتخاب کنند؛ در مرحله بعد شستشو و تمیز کردن میوه ها بسیار مهم است؛  امروزه بعضی از تولید کنندگان از دستگاه های پیشرفته مخصوص جهت خشک کردن توت استفاده می نمایند؛ ولی در اکثر مناطق کشور هنور به علت گران بودن دستگاه های صنعتی و عدم آگاهی لازم و … از روش سنتی برای خشک کردن توت ها بهره می گیرند.

عرضه مستقیم توت خشک سفید صادراتی

عرضه مستقیم توت خشک سفید صادراتی

 

عرضه توت خشک سفید صادراتی به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود؛ می دانیم که عرضه مستقیم به معنای حذف واسطه های تجاری می باشد؛ طبیعتاً در این حالت محصول خشکباری با قیمت مناسب تری به دست مشتری می رسد؛ به خصوص کسانی که به هر علت قصد خرید عمده توت خشک را دارند.

لازم به ذکر است که کلیه فروشندگان جزئی آجیل و خشکبار، بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها و تولید کنندگان کیک و شیرینی از عرضه مستقیم توت های خشک صادراتی سفید استقبال می کنند.
ناگفته نماند که توت های سفید خشک، مصارف گسترده ای داشته؛ به صورت مخلوط با سایر میوه های خشک و به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می گیرند؛ همچنین بسیاری از مردم آنها را همراه با چای و دمنوش مصرف کرده و جایگزین قند می نمایند؛ علاوه بر این توت خشک به تنهایی یک میان وعده عالی به شمار رفته و جهت تهیه دسر و شیرینی نیز به کار می رود.

اگر قصد خرید عمده توت خشک صادراتی مشهد را از مجموعه ما دارید پیشنهاد میکنم ابتدا به پیج کاری ما به آدرس toot_torghabe@ سری بزنید و فیلم ارسال سفارشات ، واریزیها و پیام های رضایت مشتریان را مشاهده کنید و با خیال راحتتر اقدام به خرید کنید .

در ادامه باید خاطر نشان کرد که مهم ترین علت رونق روز افزون عرضه مستقیم توت خشک های سفید صادراتی، ارزش غذایی و خواص آنها می باشد.
در اینجا تنها به بخشی از مهم ترین و اصلی ترین فواید مصرف توت خشک به صورت مختصر اشاره می کنیم:

  • درمان یبوست و بسیاری از مشکلات گوارشی
  • خاصیت آنتی اکسیدانی و مبارزه با رادیکال های آزاد و ضد سرطان
  • کمک به سلامت و استحکام استخوان ها، دندان ها و لثه ها
  • مقابله با کم خونی و فقر آهن
  • کاهش فشار خون
  • پاکسازی کبد
  • سلامت کلیه ها

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *