تولیدکننده توت خشک سفید بسته بندی مشهد با کیفیت بسیار خوب بابصورت عمده و قیمت مناسب به فروش می رسد، این محصول توسط مجموعه بازرگانی فدک در قالب تامین کننده با درجات کیفی بسیار خوب و بسته بندی بهداشتی با رعایت استانداردهای لازم به دست مشتریان می رساند، ما قادر خواهیم بود توت خشک سفید بسته بندی مشهد که بسیار مغذی و سلامت است را با درجه بندی کیفی متفاوت بنا به نیاز همکاران و مشتریان محترم در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت ارائه دهیم.

در ویدیوی زیر می توانید اماده سازی و نمونه بار ارسالی توت خشک سفید مشهد درجه یک را مشاهده کنید.

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

همه چیز درباره خواص توت خشک ارگانیک:

توت خشک ارگانیک به لحاظ اینکه از سموم شیمیایی مبرا می باشد لذا مرغوبیت فوق العاده ای داشته و از سلامت خوبی برخوردار است، این میوه به ظاهر کوچک منبع ویتامین سی می باشد و املاح معدنی متفاوتی درون آن موجود می باشد، به لحاظ فیبر و پروتئین نیز غنی می باشد، برای جهاز هاضمه بسیار مفید بوده و حرکات دودی روده ها را تسهیل می کند.

مثل یک اسید فولیک عمل نموده و منبع آهن بسیار خوبی به شمار می آید، قند آن از نوع فروکتوز بوده و هیچگونه ضرری برای سلامت بدن ندارد، برای افزایش نور چشم خیلی خوب است و با توجه به اینکه روان کننده بسیار خوبی است برای افرادی که دچار یبوست هستند گزینه مناسبی می باشد، توت خشک ارگانیک طعم و مزه مرغوبی داشته و برای پوست و مو نیز نافع می باشد.

فروشنده توت خشک فله به صورت مستقیم:

تولیدکننده توت خشک سفید بسته بندی مشهد
تولیدکننده توت خشک سفید بسته بندی مشهد

توت خشک در قالب عمده و به شکل مستقیم و بدون واسطه در معرض فروش قرار داده می شود، به همین دلیل شما حریداران محترم محصولی با کیفیت و مرغوب و با کمترین زمان و پایین ترین هزینه دریافت خواهید کرد.

این محصول را می توانید در اوزان و با درجه کیفیت متفاوت و مرغوبیت بسیار خوب در قالب کلی خریداری نمایید، شما مشتریان می توانید از قسمت تماس با ما برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نمایید، قیمت فروشنده نازل ترین قیمت موجود در بازار است که به لحاظ روش عرضه مستقیم بسیار ارزان تعریف شده است.

مرکز ما از برترین و معتبرترین مراکز در حوزه فروش و صادرات انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید مشهدی اصل می باشد و این محصول را با قیمت های بسیار مناسب و از نوع کاملا مرغوب در بازار های سراسر جهان عرضه می نماید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *