فروش ضمانتی توت خشک درجه یک مشهد

فروش ضمانتی توت خشک درجه یک مشهد با قیمت منصفانه و رقابتی در مجموعه ما صورت می گیرد . تخصص ما فروش عمده توت خشک مرغوب مشهد در کیفیت ها و قیمت های مختلف جهت عرضه در بازارهای داخلی و صادرات می باشد . قیمت عمده توت خشک درجه یک مشهد در دیماه 1402 بین 380 الی 490 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم می باشد . در مجموعه ما بارهای مختلف با توجه به کیفیت ، کدگذاری و قیمت گذاری می شود ضمنا” لیست قیمت انواع توت خشک در سایت موجود و بروز می باشد .

شما عزیزان جهت اطمینان خاطر می توانید از داخل سایت و یا پیج کاری مجموعه ما به آدرس toot_torghabe@ نمونه بارهای ارسالی و همچنین رضایت مشتریان عزیز رو مشاهده کنید و با خیال راحتتر سفارش عمده خود را ثبت نمایید .

تمام محصولات بازرگانی فدک با ضمانت کیفیت تقدیم شما عزیزان می شود.

فروش ضمانتی توت خشک درجه یک مشهد

 

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی |اسفند ماه 1401 | گروه فدک

 

 

توت خشک از دیدگاه طب سنتی:

توت خشک یک میوه پرکاری و پر انرژی است که می توان گفت دارای قند طبیعی می باشد و هنگامی که خشک است می توان به جای قند از آن استفاده نمود و این شیرینی طبیعی هیچ گونه ضرری برای افراد ندارد، چه بسا می توان یک خوراکی مقوی و مغذی جهت یادگیری بهتر دانش آموزان هنگام صبح، همچنین یک میان وعده عالی هنگام عصر به حساب بیاید.

این میوه برای پوست و مو بسیار مفید است چرا که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین ث، و روی و آهن بوده و از ریزش موها جلوگیری می کند و در سنین بالا از سفیدی بیشتر موها جلوگیری می کند و از خاصیتی که برای پوست دارد می توان به پاکسازی پوست از هر گونه لک و کک و مک اشاره کرد، همچنین باعث شادابی و طراوت پوست می گردد. بنابراین می توان گفت تاثیر فوق العاده ای روی پوست و مو دارد و پیشنهاد می شود از این میوه پر خاصیت جهت ترمیم و جوانسازی پوست خود استفاده کنید.

فروش ضمانتی توت خشک درجه یک مشهد
فروش ضمانتی توت خشک درجه یک مشهد

از دیگر خواص توت خشک می توان به تأثیرش در کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب موجود در خون اشاره کرد و برای بیماری های قلبی بسیار مفید می باشد و می توان گفت قند خون را بالا نمی برد زیرا شیرینی کاملا طبیعی و بی ضرری دارد و بیماران دیابتی نیز می توانند از این میوه یعنی توت خشک نرم استفاده کنند.

توت خشک ادرار آور بوده و به کارکرد بهتر دستگاه گوارش کمک زیادی می کند، حس شادابی و نشاط می بخشد و افرادی که دچار کم خونی هستند می توانند از توت خشک استفاده کنند تا ضعف و بی حالی خود را درمان کنند و به تولید گلبول قرمز خون خود یاری کنند تا مشکل کم خونی برطرف گردد. موارد ذکر شده تنها چند نمونه از خواص درمانی توت خشک بوده که ذکر تمامی موارد قابل گنجایش در این مطلب نمی باشد.

 

عرضه مستقیم توت خشک درجه یک مشهد:

عرضه مستقیم توت خشک درجه یک مشهد توسط مجموعه بازرگانی فدک صورت می پذیرد و این فروش به صورت مستقیم باعث می شود تعداد واسطه ها کاسته شوند و یک عامل تعیین کننده در کاهش قیمت توت خشک می باشد.

عرضه مستقیم توت خشک درجه یک مشهد:

کلیه بارهای ارسالی با ضمانت قیمت و کیفیت خدمت مشتریان عزیز ارسال می شود .

مجموعه ما به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب و هم چنین توزیع مناسب و مطلوب توت خشک بین بازار، از سطح اعتبار و محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد چون با افتخار توانسته ایم اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کنیم.

کلیه بارهای توت خشک بصورت مستقیم از باغداران محترم خریداری و سپس توسط نیروهای مجموعه پاک و بسته بندی می شوند . وزن بسته بندیهای توت خشک جهت توزیع در بازار داخل 10 کیلویی می باشد ولی در آماده سازی سفارشات صادراتی بنا به درخواست مشتریان محترم شکل و وزن کارتنها قابل تغییر هست .

 

عرضه مستقیم توت خشک درجه یک مشهد:

 

لینک های مفید برای شما :

فروش تضمینی توت خشک سفید عمده

صادرات بهترین توت خشک اعلا درجه یک

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *