مهمترین خواص توت خشک سفید برای افراد دیابتی

توت خشک سفید ابزار موثری برای مدیریت شرایط مزمن مقاومت به انسولین هستند، به بهبود قند خون و افرادی که در معرض خطر دیابت موثر است.
توت خشک

خواص توت خشک سفید

با هر لقمه ای از این میوه های خشک مملو از آنتوسیانین، به دستیابی به این هدف (زندگی سالم و طولانی مدت) نزدیک می شویم، آنتی اکسیدان ها با کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن از جمله اختلالات قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و برخی سرطان ها مرتبط هستند.

همچنین قند خون را بهبود می بخشد و به بهبود قند خون و پاسخ انسولین در بزرگسالان دارای اضافه وزن کمک می کند، محققان به این نتیجه رسیدند که افزودن فواید توت خشک به یک وعده غذایی مفیدتر از خوردن همان وعده غذایی بدون توت خشک است.

توت های خشک دارای فیبر بالایی هستند در حال حاضر توت های خشک دارای فیبر بسیار بالایی هستند و ممکن است این راه حل باشد، مصرف فیبر توصیه شده برای یک روز 25 گرم یا بیشتر است، این بدان معناست که شما باید هر روز پنج وعده میوه و سبزیجات بخورید که نمی تواند خیلی هیجان انگیز باشد.

هنگامی که فرآیند خشک کردن میوه، محتوای آب آن بسیار کم است، تغذیه کاهش نمی یابد بلکه افزایش می یابد، افزودن مواد مغذی و ویتامین ها، فیبر زیاد، پلی فنل ها بیشتر می شود، این بدان معناست که توت های خشک نیز تعداد زیادی از اجزای تشکیل دهنده هستند که می توانند در ضد پیری نقش داشته باشند.

وقتی در آب و هوای سرد و خشک زندگی می کنیم، هزاران سال است که از این گیاه خوراکی استفاده می شود، توت های خشک بسیار سالم هستند، وقتی صحبت از فیبر به میان می آید، بی رقیب هستند.

توت خشک مواد مغذی زیادی را فراهم می کند توت های خشک شیرین هستند اما قبل از خوردن مطمئن شوید که به درستی خشک شده اند و هنگام خرید از جای معتبر تهیه کنید تا بدون آلودگی باشد و یا اگر در خانه می خواهید توت خشک کنید توجه کنید دور از گرد و غبار و رطوبت باشد.

خشک کردن بهترین گزینه برای حفظ مواد مغذی توت ها و در عین حال خوش طعم نگه داشتن آنها است، آنها نه تنها خوشمزه هستند بلکه دارای مواد مغذی زیادی هستند و می توانند فواید مختلفی را برای بدن فراهم کنند.

توت خشک بیشتر به عنوان مواد تشکیل دهنده در شیرینی های مختلف استفاده می شود، این توت ها بیشتر شبیه توت های تازه هستند، اما ماندگار و خوشمزه هستند، با این حال، اگرچه این مواد مغذی زیادی دارند، بسیاری از مردم در مورد عملکرد آنها در بدن ما نمی دانند.

به مبارزه با التهاب کمک کنید برای خلاص شدن از شر التهاب هایی که این روزها بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند کافی است توت ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید و اثرات موثر آن را ببینید.

مهمترین خواص توت خشک سفید برای افراد دیابتی

مهمترین خواص توت خشک

توت ها به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده اند و انواع مختلف آن باید در رژیم غذایی شما گنجانده شود زیرا می تواند به کاهش بسیاری از علائم بیماری های جدی کمک کند و یا حتی درمان برخی بیماری ها نیز موثر است.

التهاب را هم در داخل و هم در خارج از بدن کاهش می دهند. التهاب راه بدن برای مبارزه با عفونت یا مقابله با آسیب به بافت های بدن است، آنها همچنین به عملکرد بهتر مغز شما کمک می کنند، بر اساس یک مطالعه اخیر، توت خشک می تواند به کاهش LDL یا کلسترول بد کمک کند.

همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند رادیکال های آزاد مضر در بدن را کاهش دهد. آزمایشی روی افرادی که توت خشک مصرف می کردند انجام شد، این نشان داد که ترکیبات شیمیایی ساخته شده از توت های خشک سطح کلسترول را کاهش می دهد.

توت خشک که بعنوان خوراکی مصرف می شود فواید بسیاری دارد که بیشتر دیابتی ها برای کنترل قند خون میل می کنند از این رو علاوه بر یک میان وعده ی سالم به جای دارو نیز مصرف می شود.

 

عوامل تقویت‌کننده سلامتی که در گیاهان یافت می‌شوند و به سلامت پوست و عملکرد قلبی عروقی کمک می‌کنند، این مواد مغذی آنتی اکسیدانی همچنین می توانند به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن که به سرطان و سایر بیماری ها کمک می کنند کمک کنند.

بهترین رژیم ضد پیری ممکن است یک رژیم سالم باشد، اما از نظر فیتوکمیکال ها، پوست از توت ها و میوه ها سود می برد، میوه های خشک سرشار از آنتی اکسیدان ها سیستم دفاعی شما را در برابر آسیب رادیکال های آزاد بر روی پوست تقویت می کنند.

حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی به نام پلی فنول بودند این پلی‌فنول‌ها به مبارزه با رادیکال‌های آزاد که ممکن است بر سرطان، روند پیری، بیماری‌های قلبی و کوتاه‌تر شدن طول عمر تأثیر بگذارند، کمک می‌کنند با استفاده از داده‌های آژانس استانداردهای غذایی مختلف که مصرف غذا را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد،

 

برخی از آنها توانسته‌اند محاسبه کنند که چگونه آنتی‌اکسیدان‌های شناسایی‌شده در توت‌های خشک به محافظت در برابر انواع مختلف سرطان کمک می‌کنند، توت خشک ممکن است به محافظت در برابر سرطان کمک کند و سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است توت خشک ممکن است به حفظ سلامت عروق شما کمک کند.

توت خشک ممکن است به حفظ سلامت عروق شما کمک کند، بر اساس مطالعه ای توت خشک ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند، توت های خشک سرشار از فیبر هستند که باعث سیری بیشتر آنها می شود و به کنترل سطح قند خون و کلسترول شما کمک می کند.

 

توت خشک نسبت به بقیه توت ها آنتی اکسیدان بیشتری دارد که این ویژگی آن را متمایز کرده و توسط افراد دیابتی بیشتر مورد استفادا قرار می گیرد و جایگزین بسیار خوبی برای قند و شکر است.

محققان انواع مختلف توت‌های خشک را مطالعه کرده‌اند و دریافته‌اند که ممکن است از طریق مکانیسم‌های مختلف به سلامت عروق شما کمک کنند از.جمله ویتامین های A، B1 و B2 به همراه مواد معدنی مهم دارند، شاه توت خشک منبع عالی بیوتین و ویتامین K است که هر دو به زیبایی پوست و مو کمک می کنند.

آنها همچنین پر از آهن هستند زغال اخته خشک حاوی چندین ماده مغذی است که از سلامت دستگاه ادراری حمایت می کند آنها همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که می تواند به محافظت در برابر آسیب سلولی کمک کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *