قیمت توت خشک درجه یک با تخفیف ویژه و کیفیتی بی نظیر

توت خشک دارای ارزش غذایی بالا است به نحوی که مصرف این ماده غذایی بر سلامت بدن موثر بوده و با کیفیتی بی نظیر تولید می شود.

قیمت توت خشک درجه یک با تخفیف ویژه و کیفیتی بی نظیر

قیمت توت خشک درجه یک

توت یکی از میوه های بسیار شیرین و خوشمزه می باشد که در مقایسه با سایر میوه های دیگر دارای اندازه کوچکی است، اما برخلاف ظاهر کوچک خود دارای مصارف زیاد و در کنار آن خواص و ارزش غذایی بالایی می باشد، به همین علت این ماده غذایی به صورت تازه و یا به صورت خشک شده قابل استفاده است و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

روش های خشک کردن توت متنوع می باشد و بسیاری از تولید کنندگان این محصول را به صورت خانگی و برای مصرف خود تولید می کنند، اما بسیاری دیگر این محصول را در حجم های بالاتر و برای مصارف مختلف دیگر به ویژه عرضه و فروش در بازارهای سراسر کشور تولید می کنند و از دستگاه های مخصوصی برای خشک کردن این محصول استفاده می نمایند.

معمولاً در روش خانگی از روشی به نام آفتاب خشک برای تولید توت خشک استفاده می‌ کنند، به این صورت که توت را شسته و تمام آلودگی، گرد و خاک و سنگریزه های مختلف را از آن جدا می کنند و سپس آن را بر روی یک سینی یا دستمال تمیز قرار می‌ دهند و آن را در معرض تابش آفتاب گذاشته و اجازه می دهند تا در مدت زمان چهار الی پنج روز آب درون بافتی خود را از دست داده و خشک شود.

اما در روش صنعتی از دستگاه های مخصوصی برای این امر استفاده می‌ شود که این دستگاه ها دارای سینی و درجه حرارت متناسب با نوع میوه می باشند و با اعمال درجه حرارت مختلف، آنها را در کمترین زمان ممکن خشک و آماده فروش در بازارهای داخلی می کنند.

توت خشک از قیمت های مختلفی برخوردار است و معمولاً فاکتورهای زیادی می توانند بر تعیین قیمت فروش آن تأثیر گذارند‌.

  • یکی از پارامترهای موثر بر قیمت توت خشک درجه یک، کیفیت این محصول است و اگر این ماده غذایی کیفیت بسیار خوبی داشته باشد با قیمت بالاتر عرضه خواهد شد.
  • میوه توت بر حسب شرایط تولید و برداشت آن در اندازه های مختلف تولید می‌ شود و از آنجایی که آب درون بافتی خود را در زمان خشک کردن از دست می دهد، مقداری از اندازه آن کاسته شده و کوچکتر می‌ شود، بنابراین توت هایی که دارای اندازه درشت باشند با قیمت بیشتر و توت های ریزتر نیز با قیمت کمتری عرضه خواهند شد.
  • معمولا توت متناسب با نوع آن دارای قیمت های مختلفی است و همانطور که می‌ دانید انواع توت های سفید، توت قرمز، توت سیاه و نمونه های دیگر از این محصول هر کدام دارای قیمت های مختلفی می‌ باشند، بنابراین قیمت توت و میوه اولیه برای تولید این محصول نیز هرکدام از آنها می توانند بر روی قیمت فروش نمونه خشک شده آنها تأثیر گذارند.
  • روش تولید توت خشک نیز از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت آن عنوان می‌ شود.
  • معمولاً این محصول به صورت فله ای یا به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد و نمونه های بسته بندی هر کدام دارای قیمت های مشخصی خواهند بود.
  • تورم و نوسانات بازار ارز بر روی قیمت فروش توت خشک نیز موثر می باشند.

اگرچه توت خشک دارای قیمت های مختلفی است، اما این محصول دارای خواص بی شماری نیز برای بدن می باشد که از مهمترین خواص و فواید مصرف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. این محصول به عنوان منبع غذایی سرشار از آهن به شمار می رود به همین علت برای افرادی که دارای مشکل کم خونی می باشند بسیار مفید بوده و می‌ تواند فقر آهن موجود در بدن آنها را به خوبی برطرف نماید.
  2. ویتامین c یکی از ترکیبات بسیار مفید در این ماده غذایی محسوب می‌ شود، به همین علت مصرف آن برای تقویت سیستم دفاعی بدن مفید می باشد و استفاده از آن در فصل سرد سال می تواند به درمان سرماخوردگی نیز کمک نماید.
  3. قطعاً بسیاری از شما مشاهده کرده اید که افرادی که دارای بیماری دیابت می باشند، از مواد جایگزینی برای استفاده قند و شکر استفاده می کنند، که یکی از این مواد، توت خشک می باشد، این محصول دارای قند طبیعی در ترکیبات خود است به همین علت استفاده از آن می تواند به تنظیم سطح قند خون در بدن کمک کرده و برای بیماران دیابتی به عنوان یک ماده غذایی مفید مورد استفاده قرار گیرد.
  4. آنتی اکسیدان یکی دیگر از ترکیبات بسیار موثر در سلامتی بدن می باشد و بسیاری از میوه های مختلف به صورت تازه یا خشک شده نیز دارای آنتی اکسیدان بالایی هستند، بنابراین میوه توت خشک نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و در ترکیبات آن آنتی اکسیدان به مقدار قابل توجهی وجود دارد، لذا مصرف آن سبب شده تا از خاصیت ضد سرطانی بسیار خوبی برخوردار باشد و از رشد رادیکال های آزاد موجود در بدن که می تواند بر اثر عوامل ژنتیکی یا محیطی در بدن شکل بگیرد، جلوگیری می کند.
  5. این محصول همچنین با دارا بودن قند طبیعی برای برطرف کردن ضعف و بیحالی بسیار مفید می باشد و با افزایش انرژی بدن، می تواند نیاز آن به قند، سوخت و انرژی را به خوبی تامین کند.
  6. یکی دیگر از ترکیبات بسیار مفیدی که در توت خشک وجود دارد فیبر است، این محصول جزو مواد غذایی فیبردار به شمار می رود و فیبر نه تنها برای حفظ تناسب اندام بسیار مفید می باشد، بلکه برای درمان مشکلات گوارشی نیز سودمند خواهد بود، لذا مصرف آن می‌ تواند به هضم آسان غذا و درمان مشکلات گوارشی از جمله درمان یبوست کمک نماید.
  7. این ماده غذایی همچنین دارای اثربخشی بسیار خوبی در سلامت قلب و عروق و همچنین سیستم مغز و اعصاب می باشد و باعث ایجاد آرامش روحی و روانی در فرد گردیده و از بروز مشکلات مختلف جلوگیری می کند.
  8. استفاده از آن همچنین برای افزایش یادگیری و بالا بردن ضریب هوشی بسیار مفید است.

آن دسته از افراد و خوانندگانی که قصد خرید و سفارش بهترین نوع توت خشک درجه یک با قیمت مناسب را دارند، می توانند این محصول را از طریق این سایت اینترنتی با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنند و از طعم و کیفیت و سایر ویژگی های این محصول اطمینان خاطر داشته باشند.

قیمت توت خشک درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *