تولید کنندگان زیادی به تولید انواع توت خشک خانگی می پردازند آنها توت خشک را با اصول بهداشتی شستشو و سپس خشک می کنند. به جای مصرف تنقلات بسیار شیرین بازاری و شیمیایی بهتر است توت خشک ارگانیک را جایگزین آنها کنید، تا از خواص بی شماری بهره مند بشوید. توت خشک، بهترین منبع ویتامین ها و املاح، برای نیاز بدن، می باشد. با خرید توت خشک ممتاز و درجه یک، بمبی از انرژی و ویتامین را به اعضای خانواده خود، هدیه بدهید. تولید انواع توت خشک خانگی

از توت خشک خانگی چه می دانید؟

از توت خشک خانگی چه می دانید؟ یکی از روش های ساده و ابتدایی، برای خشک کردن توت تازه، در منزل، روش سنتی خشک کردن با نور آفتاب است. در این روش، ابتدا توت‌ها را تمیز می کنند و شست و شو می دهند سپس آنها را بر روی پارچه‌ای تمیز قرار می دهند تا رطوبت توت ها توسط پارچه نخی، گرفته شود. سپس توت ها را در زیر نور آفتاب قرار می دهند. توت ها به مرور زمان رطوبت خود را از دست می دهند و به صورت نیمه خشک، بیرون می آیند.

وقتی توت ها به این مرحله نیمه خشک، رسید، می توانید توت ها را به فضای داخل منزل انتقال دهید تا در معرض آفتاب، بیش از حد خشک نشوند و رنگ آنها به دلیل وجود نور آفتاب، تیره تر نشود. معمولا گذاشتن توت ها در سایه رنگ بهتری به آنها، می بخشد. می‌توانید برای جلوگیری از نشستن حشرات و نفوذ گرد و خاک بر روی توت‌ها یک پارچه توری نازک، روی توت‌ها پهن کنید.

یکی دیگر از روش های خانگی خشک کردن توت ، گذاشتن توت ها، درون فر می باشد.برای این کار، طبق معمول، توت ها را شسته و خشک می کنند، سپس یک کاغذ روغنی، کف سینی فر می گذارند و توت ها را با فاصله بر روی آن قرار می دهند. حرارت فر، در حد متوسط به پایین باشد تا توت ها پخته نشوند و یا بر اثر حرارت نسوزند. روش خشک کردن با فر، نیاز به دقت بالا دارد تا رنگ توت ها تیره نشود.

علاوه بر فر، استفاده از مایکروویو نیز،‏ کمک خوبی برای خشک کردن توت های تازه می باشد و زمان فرآیند خشک کردن آن ، به نسبت فر، کاهش می یابد. یمی دیگر از روش های خانگی خشک کردن توت، استفاده از دستگاه میوه خشک کن خانگی می باشد که کیفیت کار را بسیار بالا می برد. از دستگاه‌های میوه خشک کن هم می‌توان برای خشک کردن توت استفاده کرد.

این دستگاه رطوبت میوه را به صورت خیلی آرام، و به تدریج و با حرارت خیلی کم تبخیر می‌کند و میوه را خشک می‌کند، که بسیاری کارآمد و مفید، می باشد. توت خشک سنتی، در این مراحل ها به دست می آید. بهتر است برای خشک کردن توت، میوه توت کاملا رسیده و آبدار و شیرین باشد، تا میوه خشک حاصل، بسیار با کیفیت و خوش طعم باشد. توت خشک محلی، به نسبت توت خشک های پرورشی از از طعم و مزه مطلوب تری، بر خوردار است که متقاضیان بیشتری دارد.

بررسی ارزش غذایی توت خشک

بررسی ارزش غذایی توت خشک توت خشک بسیار شیرین می باشد، اما دارای قندی طبیعی، است. این توت خشک بی نظیر، سرشار از آنتی اکسیدان های زیادی می باشد که سیستم ایمنی انسان را بالا می برند و مانع از بیماری می شوند. توت ها، منابع بسیار خوبی از آهن، ویتامین C و کلسیم، پتاسیم، می باشند، که برای بدن بسیار سودمند می باشند. بیشترین ویتامین و املاح در میان انواع توت ها، توت سفید دارد.

توت خشک، سرشار از فیبر می باشد، که کمک بزرگی به بهبود و عملکرد دستگاه گوارش می کند و از ابتلای انسان به یبوست، جلوگیری می کند. این فیبر، دستگاه گوارش را به کار می اندازد و از بسیاری از بیماری ها، مانند سرطان روده بزرگ، جلوگیری می کند. کودکان و سالمندانی که از از یبوست، رنج می برند. توت خشک را در برنامه غذایی آنها، قرار دهید.

همچنین فیبر موجود در توت خشک، برای کسانی که تمایل به کاهش وزن دارند، بهترین گزینه می باشد. زیرا وقتی که معده با حجمی از توت خشک، پر شود، فرد احساس سیری می کند و دیگر تمایلی به خوردن غذا، ندارد. به تدریج با کاهش وزن، مواجه می شود. پس با مصرف این میوه به وزن ایده ال خود، برسید.

این میوه شیرین و پر خاصیت، حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. به همین دلیل، خوردن آن به عنوان میان وعده در فصل زمستان و هنگام سرماخوردگی، بسیار مفید می باشد. زیرا سیستم ایمنی فرد را در مواجه با بیماری ها، افزایش می دهد‌ تا به سرعت باکتری و ویروس وارد بدن فرد نشود.

بهترین شیوه و شرایط برای نگهداری این ماده خوراکی خوش طعم، قرار دادن در ظروف مناسب و نگهداری در یخچال یا جای خشک و خنک برای استفاده های بعدی می‌باشد. توت خشک یک ماده غذایی واقعا سالم و خوشمزه است، اما نباید در خوردن آن زیاده روی کرد. زیرا زیاده روی در مصرف آن، موجب اسهال می شود.

سفارش انواع توت خشک خانگی

سفارش انواع توت خشک خانگی برای خرید و سفارش انواع توت خشک خانگی، باید به سراغ تولید کنندگان معتبر رفت. این تولید کنندگان برای شناخته شدن محصولات خود و دسترسی همه عموم به محصولات خود، اقدام به ایجاد و راه اندازی سایت اینترنتی فروش توت خشک کرده اند. در این نوع خرید، واسطه ای وجود ندارد و تولید کنندگان به طور مستقیم با خریداران در تماس می باشند. پس توت خشک، با قیمت مناسب تری عرضه می شود. کافیست به سایت فروش توت خشک، مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، توت سفارشی را درب منزل یا مکان مورد نظر، دریافت کنید. بهتر است از سایت هایی خرید کنید که دارای نماد اعتماد باشند، زیرا نماد اعتماد تضمین خرید شماست.

تولیدکنندگان توت خشک خانگی

تولیدکنندگان توت خشک خانگی تولید کنندگان خانگی، توت تازه و رسیده را با اصول بهداشتی و با قیمتی متناسب تر از قیمت توت خشک صنعتی، تولید می کنند و روانه بازار می کنند. این توت ها کاملا ارگانیک و بهداشتی، بدون هیچ گونه مواد افزودنی، تولید می شود. برای بهره بردن از انواع ویتامین ها، توت خشک را در سبد غذایی خانواده قرار دهید و لذت یک تغذیه سالم را ببرید. برای نگهداری توت خشک، از ظروف درب بسته نگهداری کنید و دور از حرارت و گرما، قرار دهید. زیرا عطر و طعم آن در مجاورت هوا کم کم از بین می رود و بوی ماندگی می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *