قیمت توت خشک اعلا فله در ایران به همراه معرفی انواع آن

توت خشک اعلا در کشور ما مخصوصاً مناطق غربی کشور میوه کوچک ریز سفید رنگی رشد می کند که بسیار خوش طعم و شیرینی می باشد، فراورده این میوه توت خشک می باشد و ما می خواهیم اطلاعاتی در مورد قیمت توت خشک اعلا ایران به همراه معرفی انواع آن ارائه دهیم.

قیمت توت خشک اعلا

همانطور که می دانید میوه خشک نسبت به میوه تازه کمی گران تر می باشد، قیمت توت خشک اعلا نیز از توت تازه گران بوده و رنج قیمت آن با قیمت کشمش برابر است، از آنجایی که توت خشک خواص خیلی زیادی برای بدن دارد در طب سنتی استفاده از آن را به مردم توصیه می کنند.

میزان کالری ۱۰۰ گرم توت خشک حدود ۳۵۰ کیلو کالری است البته شما هیچگاه ۱۰۰ گرم توت خشک را یکجا مصرف نمی کنید.

بهترین راهکار برای استفاده از توت خشک اعلا و با کیفیت مصرف آن به جای قند به همراه چایی است، چون توت خشک تازه و با کیفیت شیرینی ملایمی داشته در عوض منبع اصلی انواع ویتامین ها استو بعنوان یک میان وعده سالم شناخته شده است.

اگر به دنبال یک منبع خوراکی خوشمزه جهت تامین آهن و منیزیم بدن خود هستید، بهترین گزینه برای شما استفاده از توت خشک تازه و امسال است، همچنین از خواص مهم و بارز توت خشک اعلا و با کیفیت می توان به وجود ویتامین C اشاره کرد.

توت خشک اعلا صادراتی و ارگانیک به تنهایی جزء میوه های پر سودمند و کاربردی است که استفاده منظم از آن نه تنها ضرری برای بدن نداشته بلکه فواید بیشماری نیز به همراه دارد، مهمترین کارایی آن جایگزین قند این ماده سمی است.

انواع توت زیاد بوده ولی ما کشور خودمان بیشتر دو نوع توت سفید و شاه توت را می شناسیم، دو نوع دیگر توت عبارتند از تمشک و بلوبری طعم تنها بی نظیر و رویایی است.

در بین محصولات بالا توت سفید خشک جزو محصولاتی می باشد که در بین عموم مردم جا افتادن و مصرف آن خیلی زیاد است، می توان آنرا بصورت بسته بندی و فله ای خریداری کرد.

بهتر است کمی هم در مورد فواید و خواص این ماده خوراکی ارزشمند سخنی داشته باشیم، توت سفید خشک سرشار از آنتی اکسیدانهای شناخته شده رزوراترول است که باعث رفع التهاب درونی فرد مصرف کننده می شود.

البته آنتی اکسیدانی که در بالا به آن اشاره شد جزو ترکیبات شیمیایی مفید بسیار قوی است که مانع روند طبیعی پروسه پیری در بدن شده و به عنوان ماده ضد پیری مصرف می شود.

یکی از مشکلات تغذیه مردم در عصر حاضر مصرف کم فیبر است، فیبر جزو ترکیباتی می باشد که وجود آن در بدن بسیار مهم و ضروری بوده و از بروز مشکلات گوارشی جلوگیری می کند، شما تنها با مصرف یک واحد غذایی از توت خشک می توانید تا حدی این فیبر مورد نیاز را تامین کنید.

 

ویتامین c موجود در توت خشک تازه و امسالی که در بالا به آن اشاره شده کمک زیادی به قوه بینایی کرده و از بیماری های چشمی مانند آب مروارید جلوگیری می کند، البته ای ویتامین فواید دیگری نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

بافت های آسیب دیده بدن برای ترمیم خود احتیاج به ویتامین c دارند، همچنین ویتامین c موجود در توت خشک اعلا همانند یک آنتی بیوتیک قوی عمل کرده و سیستم دفاعی بدن را در برابر انواع بیماریها افزایش می دهد.

باعث جریان بهتر خون شده و اکسیژن رسانی به سلولها را افزایش می دهد، در نتیجه شما سلولهای بافت های داخلی بدن بعلت داشتن مواد غذایی و اکسیژن کارایی بالاتری دارند.

چیزی که بیشتر مصرف کنندگان در مورد توت خشک نمی دانند وجود پروتئین در آن است، در یک واحد غذایی این میوه کوچک و ریز حدود ۱۹ درصد پروتئین گیاهی وجود دارد، و یک وعده غذایی اعلا برای گیاه خواران و رژیم لاغری محسوب می شود.

اگر در دوران بارداری از دیابت بارداری رنج می کشید می توانید از توت خشک ارگانیک و بدون مواد افزودنی جایگزین قند استفاده کنید تا در عین اینکه افت قند خون پیدا نکنید، احساس خستگی نیز نداشته باشید چون توت خشک حاوی آهن است.

البته نباید آلرژی زا بودن توت خشک را نیز فراموش کنیم بنابراین در مصرف توت خشک زیاده روی نکنید، مخصوصاً در سنین کودکی چون طبع توت خشک سرد است، استفاده بیش از حد از توت خشک عوارض جالبی به همراه نخواهد داشت.

معمولا توت خشک را بدو صورت توت خشک سفید و سیاه می توانید در بازار آجیل فروشان پیدا کنید، جهت خرید توت خشک صادراتی می توانید به فروشگاه اینترنتی سر بزنید و این محصول با ارزش غذایی بالا را با قیمت مناسب خریداری کنید.

معمولا از توت خشک برای اجرای آجیل شیرین استفاده می کنند که طعم و خواص بی‌نظیری به همراه دارد، ترکیبات این نوع آجیل عبارتند از توت خشک، کشمش، مغز بادام، فندق و پسته خام و نخودچی که به عنوان آجیلی سنتی ایران نیز شناخته شده است.توت خشکقیمت توت خشک اعلا از نظر طب سنتی

توت خشک اعلا فله در ایران

معمولا قیمت کیلویی و بسته بندی توت خشک اعلا کمی گرانتر از توت خشک فله ای است، همچنین کسانی که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند بهای کمتری نسبت به فروش خرده می پردازند.

با توجه به مطالب بالا یک مورد اساسی در مصرف توت خشک را نباید فراموش کنیم، آنهم کالری بالای این محصول است، دقت کنید برای دستیابی به تمام مواد مغذی توت خشک باید محصول تازه را خریداری کنید.

برای تهیه توت خشک اعلا کاملا تازه و امسالی می توانید خرید اینترنتی آن را نیز تجربه کنید، کسانی که در دوره های قبل این محصول را بصورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کرده تند امسال هم مشتاق خرید اینترنتی از سایت زیر هستند.

چون خرید از سایت ما چندین ویژگی و خصوصیت مهم به همراه دارد که مهمترین آن قیمت مناسب و اقتصادی است. وقتی شما به بازار مراجعه می کنید تا توت خشک را بخرید، این محصول از چندین واسطه عبور می کند تا بدست شما برسد.

پس مشخص است قیمت آن گرانتر از قیمت مرکز توزیعی خواهد بود، شما با خرید اینترنتی مستقیما به مرکز توزیعی متصل شده و به همان قیمت پایین آن را تهیه می کنید.

برای مرکز توزیعی فرقی ندارد که توت خشک ایرانی را بصورت خرده یا عمده و فله ای بفروش برساند، در بسته بندی آن نهایت دقت را دارد تا کوچکترین عوامل بیماری زا و کرد و غبار به آن نفوذ نکنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *