قیمت توت خشک اعلا و درجه یک عمده در بازار تهران

توت خشک یکی از پر مصرف ترین انواع خشکبار است که برای درمان بسیاری از بیماری ها هم مفید و موثر است.بهتر است این خوراکی خوشمزه را در رژیم غذایی تان بگنجانید تا از فواید آن بهره مند شوید.
خواص توت خشک در مردان و تاثیرات حیرت آور آن

قیمت توت خشک

در بین انواع خشکبار که در بازار به فروش می رسد، توت خشک با توجه به خواص بی نظیر و فراوانی که دارد، بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشد.

این خوراکی خوشمزه می تواند به تنهایی یا با مخلوط کردن آن با مغزها و آجیل ها مصرف شود. بهتر است کودکان به جای خوردن چیپس و پفک و تنقلاتی که هیچ گونه ارزش غذایی ندارند، از توت خشک به عنوان یک میان وعده خوشمزه، میل کنند.

برخی از افراد خودشان میوه توت را در خانه خشک می کنند که این کار مستلزم صرف وقت زیادی است. توت خشک آماده در بازار به وفور یافت می شود که بنا بر کیفیت و درجه ای که دارد، قیمت توت خشک هم متفاوت خواهد بود.

این محصول هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی در اندازه و وزن های مختلف، به فروش می رسد. معمولا توت های بسته بندی شده از قیمت بیشتری نسبت به نوع فله ای آن برخوردار هستند. شما می توانید بسته به نیازی که دارید این محصول را به صورت فله ای یا بسته بندی خریداری کنید.

 

خریداران این محصول ترجیح می دهند بهترین نوع توت خشک را خریداری کنند، توت خشکی که مرغوب و درجه یک باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد. برای نیل به این هدف، خرید از مجموعه فدک پیشنهاد می شود. این مجموعه در زمینه فروش انواع خشکبار فعالیت می کند و همواره سعی کرده است بهترین و مرغوب ترین خشکبار را به دست مشتریان برساند.

توت های خشک مجموعه فدک، از بهترین و تازه ترین نوع توت سفید تهیه می شود و در زمان خشک کردن توت ها، تمام نکات بهداشتی رعایت می شود و در نهایت توت خشک مرغوب و درجه یک در بسته بندی های استاندارد و شکیل به دست مشتریان این مجموعه می رسد.

توت خشک فدک، در عین این که دارای کیفیت بسیار بالایی است و در تهیه آن از بهترین توت ها استفاده شده اند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند و این مجموعه سعی بر آن دارد، محصولاتش با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتری برسد تا مشتریان خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.

کیفیت بالای خشکبار مجموعه فدک باعث شده این محصولات به خارج از کشور نیز صادر شود. مشتریان این خشکبار در خارج از کشور استقبال بسیار خوبی از محصولات فدک به عمل آورده اند که دلیل این امر مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای خشکبار فدک است.
قیمت توت خشک

توت خشک اعلا

یکی از میوه های خوشمزه تابستانی، توت است. شاید بارها در کودکی در فصل تابستان، لذت چیدن توت های تازه و خوشمزه را از درخت توت تجربه کرده اید. توت میوه ای خوشمزه و پر از خاصیت است. شاید باورکردنی نباشد که توت که میوه ای بسیار کوچک است، این همه فواید برای سلامتی داشته باشد.

توت را در خانه می توانید خودتان خشک کنید. برای این کار، ابتدا توت ها را به خوبی بشوئید، طوری که هیچ گونه گرد و خاک و آلودگی در آن باقی نماند. بعد از این کار باید توت ها را روی یک ظرف یا پارچه ای تمیز، بریزید طوری که روی هم نباشند و به مدت چند روز زیر نور آفتاب قرار دهید تا توت ها خشک شوند.

توت خشک دارای ویتامین های مختلف از جمله ویتامین سی است. این ویتامین به شادابی و طراوت بسیار کمک می کند. ویتامین سی موجود در آن به درمان سرماخوردگی و آنفولانزا هم کمک شایانی می کند.

آنتی اکسیدان های فراوانی هم در توت خشک وجود دارد که از بروز بسیاری از سرطان ها در بدن جلوگیری می کند. این آنتی اکسیدان ها سیستم ایمنی بدن را هم تقویت می کنند که باعث می شود بدن در برابر ابتلا بیماری های مختلف مقاوم تر شود.

املاح معدنی زیادی هم در توت خشک موجود هستند. از جمله این املاح، آهن و روی است که به وفور در توت خشک یافت می شود. آهن می تواند کم خونی را از بین ببرد و برای کسانی که بی حالی و کسالت ناشی از کم خونی را تجربه می کنند، پیشنهاد می شود حتم از توت خشک میل کنند تا به مرور زمان کم خونی شان درمان شود. اگر دچار بی خوابی شده اید که ریشه در کم خونی دارد، بهتر است از توت خشک برای درمان آن استفاده کنید.

آهن و روی موجود در این میوه خوشمزه، می تواند به سلامت موها هم کمک بسیار زیادی بکند و با گنجاندن توت خشک در رژیم غذایی روزانه، شاهد افزایش رشد موها خواهید بود. آهن باعث بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی بیشتر به سلول های بدن هم خواهد شد.

یکی از فواید بسیار مهم توت خشک این است که موجب کنترل سطح قند خون می شود. شاید افراد زیادی را دیده باشید که دچار بیماری دیابت هستند و برای کنترل قند خون خود، همیشه چای خود را با توت خشک مصرف می کنند.

یکی از بیماری های عصر حاضر، فراموشی یا آلزایمر است که گریبان افراد سالخورده را می گیرد و مشکلات زیادی را برای آن ها و اطرافیان شان به وجود می آورد. مصرف توت خشک به دلیل این که‌ باعث افزایش فعالیت های عصبی می شود می تواند از بروز آلزایمر جلوگیری کند و یا پیشرفت علائم این بیماری را در بیماران مبتلا، کاهش دهد.

فیبر زیادی که در توت خشک وجود دارد می تواند سلامت دستگاه گوارش را به همراه داشته باشد. برای درمان یبوست و نفخ هم می توانید از آن استفاده کنید. برای تاثیر بیشتر خواص توت خشک بهتر است آن را صبح هنگام و زمانی که معده خالی است و در اصطلاح ناشتا هستید، میل کنید. با این کار املاح و مواد معدنی و ویتامین های توت خشک سریع تر جذب بدن خواهد شد.

با توجه به خواصی که بر شمردیم بهتر است حتما از توت خشک استفاده کنید تا از ابتلا به بیماری های مختلف در امان بمانید. برای خرید توت خشک اعلا و درجه یک پیشنهاد ما خرید از مجموعه فدک است تا از کیفیت و درجه یک بودن محصول، آسوده خاطر باشید.

توت خشک اعلا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *