قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده

قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده


قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده ، توت یک میوه ی ریز است که بر روی درخت توت حاصل می شود توت ها انواع مختلفی دارند میوه ی درخت توت معمولا شیرین است اما برخی از انواع آن مانند شاه توت ترش مزه هستند.

اکثر توت ها از لحاظ ظاهری شکلی تقریبا شبیه به یک دیگر دارند اما اکثر آن ها از لحاظ طعم و مزه دارای تفاوت اند که یکی از طبقه بندی ها انواع توت بر اساس مزه ی آن ها می باشد.

درخت توت یک درخت نسبتا مقاوم است که در بیش تر مناطق آب و هوایی رشد می کند و قادر به حیات است ارتفاع این درخت گاه تا ارتفاع بیست و پنج متر نیز می رسد.

برخی از درختان توت میوه نمی دهند و به اصطلاح نر هستند از این نوع درخت توت بیش تر برای تزیین محوطه ها و استفاده از سایه ی آن استفاده می شود.

قیمت توت خشک صادراتی بسته به نوع توت و کیفیت و روش خشک کردن ان متفاوت و دارای نوسان است و در دسته های لوکس، ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه قرار میگیرند. مجموعه بازرگانی فدک با در نظر گرفتن توان اقتصادی همه مشتریان عزیز اقدام به ارائه توت خشک عمده با درجه کیفی دلخواه شما می نماید، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

همچنین میتوانید برای اطمنیان خاطر در ویدیوی زیر نمونه اماده سازی سفارش و بارگیری توت خشک فدک را ببینید.

 

قیمت توت خشک سفید مشهدی | بهمن ماه 1401 | گروه فدک

درمان کم خونی با خوردن توت خشک سفید:

مصرف توت خشک برای سلامتی بدن بسیار مفید و ضروری می باشد این ماده ی غذایی دارای ارزش غذایی بالا و مواد مغذی فراوانی است که برای بدن لازم و حیاتی اند.

از جمله خواص مصرف توت خشک برای سلامتی بدن درمان کم خونی است و می تواند حجم خون را افزایش دهد هم چنین برای درمان فشار خون بالا و بیماری های زنان بسیار مفید است.

قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده
قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده

مصرف توت خشک عمل کرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد برای سلامت و زیبایی مو ها مناسب است و این که مصرف توت خشک از تصلب شرایین پیش گیری می کند.

هم چنین توت خشک ضد سرطان است التهاب را کاهش می دهد ویروس ها را نابود می کند کبد و کلیه را تقویت می کند به کاهش وزن کمک می کند و اختلالات جنسی را درمان می کند.

توت خشک حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان فیبر اهن ویتامین سی پروتئین و کلسیم است که همه فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد و از بسیاری از بیماری ها جلو گیری می کند.

عرضه کنندگان فوق العاده انواع توت خشک صادراتی:

توت خشک ممتاز به توت خشکی گفته می شود که به بهترین روش خشک شده باشد و عطر و طعم خوبی داشته باشد و این که از بهترین نوع توت تهیه شده باشد تا بهترین طعم را داشته باشد.

توت خشک سفید از خشک کردن توت سفید تهیه می شود که بهترین طعم را دارد و بسیار شیرین تر از سایر انواع توت ها می باشد و به همین خاطر خشک شده ی آن نیز بسیار خوش طعم و شیرین مزه است.

عرضه کنندگان توت خشک سعی می کنند که انواع مختلف توت خشک را هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی های کیلویی و با رعایت بهداشت کامل در دسترس مشتریان قرار دهند.

سفارش انواع توت خشک صادراتی:

برای سفارش انواع توت خشک می توانید از سایت های فدک هوم و فدک ناتز که سالهاست در حوزه تولید و توزیع خشکبار از جمله انواع توت خشک فعالیت میکننداقدام به برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه کرده و پس از کسب اطلاعات و استعلام قیمت به روز ، سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید. 

قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده
قیمت ویژه توت خشک صادراتی مشهد | عمده

بهترین توت سفید ایرانی در شهر های مشهد، قم و تهران یافت می شود که اگر درست خشک شوند کیفیت بالایی خواهند داشت.

توت خشک تهیه شده از توت سه شهر یاد شده در بالا اگر به درستی تهیه شوند می تواند به بازار های جهانی عرضه شود و فروش خوبی داشته باشد و سود زیادی برای کشور مان به ارمغان بیاورد.

مجموعه بازرگانی فدک در مشهد برترین تولید و توزیع کننده انواع خشکبار از جمله توت خشک سفید طرقبه مشهد می باشد که همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریات و همکاران قرار گرفته است.

مجموعه بازرگانی فدک می تواند در زمینه تهیه توت خشک ممتاز به شما کمک کند تا با صرفه جویی در زمان و هزینه بصورت تلفنی و اینترنتی با کارشناسان برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت روز و ثبت سفارش در ارتباط باشید و به راحتی ،محصولی باکیفیت و مرغوب با کمترین هزینه دریافت کنید.

قیمت توت خشک بهمن ماه 1401 مشهد 

توت خشک لوکس کیلویی 550 هزار تومان

توت خشک ممتاز کیلوی 450 و 500 هزار تومان

توت خشک درجه یک کیلویی 350 و 400 هزار تومان

توت خشک درجه دو کیلویی 120 و 170 و 210 هزار تومان

توت خشک درجه سه کیلویی 70 و 90 هزار تومان

توت خشک مخصوص شیره کیلویی 25 هزار تومان

همان طور که گفته شد این توت ها در بسته بندی های کاملا استاندارد توسط شرکت فدک در سرتاسر کشور ارائه می شود به همین دلیل تهیه ی آن ها از هر نقطه ای به راحتی امکان پذیر می باشد همچنین قیمت کلی توت سیاه خشک شده نسبت به کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصول مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه ی مشتریان وجود دارد.

لینک های مفید:

بازار عرضه توت خشک سفید صادراتی

فروشندگان انواع توت خشک سفید صادراتی

قیمت توت خشک قرمز در بازار

با انواع بادام درختی بیشتر آشنا شوید

قیمت خرید بادام درختی ایرانی در بازار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

برای اولین بار رای بده 👋

1 دیدگاه

  • باسلام و احترام
    من از سفارشم خیلی راضی هستم .
    ممنون از کیفیت و پیگیری عالی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *